בשלובים: 2961 חברי רשת, 204.קבוצות
  • תהילה פרסם/ה מאמרון בבלוג רפלקציה להיום 3/3 20:23 @ 03-03-2011
    תגובות
    • יורם אורעד 23:31 @ 03-03-2011

      תהילה שלום

      הרעיון שלך להפעיל את התלמידים דרך איתור נושאים שמעניינים אותם הוא נפלא. עובדה שהוא הוכיח את עצמו - התלמידים חקרו על נושאים הקרובים שהם מתחברים אליהם והפיקו עבודות יפות. הנושאים היו מגוונים. כל הכבוד.

  • תגובות
    • שרון 18:50 @ 24-11-2010

      כשהצבעתי. המחשב כתב לי כבר הצבעת בסקר זה. תודה.

      לא זכור לי שעשיתי זאת

      נא לבדוק את הגדרות המערכת

      שרון

    • יורם אורעד 19:02 @ 24-11-2010

      שרון ערב טוב

      כפי הנראה בכל זאת הצבעת כי אני רואה שמספר ההצבעות הכולל עלה ב-1.

      המשך ערב נעים

      יורם

  • תהילה פרסם/ה מאמרון בבלוג רפלקציה לשיעור ביום חמישי שעבר 21:45 @ 30-11-2010
    תגובות
    • יורם אורעד 22:01 @ 30-11-2010

      תהילה ערב טוב לך

      ראשית, אני שמח שהכניסה לשלובים בוצעה, ואני מקווה שללא תקלות וללא טרחה גדולה מדי. שנית, אנא כתבי להבא את הרפלקציה בבלוג הקבוצתי בקבוצה שלנו - מתאמנים להוראת פיזיקה (שראיתי שכבר הצטרפת אליה), ולא בבלוג האישי.

      הרפלקציה שלך ברורה מאד ומנוסחת בצורה המבהירה את התרשמויותייך מן השיעורים. אני שמח שצפית בשני השיעורים דווקא משום ששניהם שונים בגישתם. אני מסכים אתך בעניין הבעייתיות של הצגת המצגת, ואמנם גם שוחחנו על כך בשיחת הסיכום של יום ההוראה. גם אני, כמותך, סבור שהפנייה של התלמידים אחד לשני הפחיתה את הקשב שלהם. אני חולק עלייך בעניין עמדתך שהתלמידה שכתבה על הלוח הורידה מסמכות המורה. בעיניי יש בכך דווקא פן של העצמת התלמיד. מכל מקום, אילו השיעור היה נעשה באמצעות מקרן המציג את הדברים על הלוח (כפי שאכן עשתה שאדיה בשיעור קודם שלה), לא היה צורך בתלמידיה שתכתוב על הלוח.

      לקראת הרפלקציה הבאה, נסי להתייחס לדברים שהיית מאמצת מן השיעורים שראית ודברים שאת חולקת עליהם (כמו שכבר עשית ברפלקציה הזאת). כמו כן, אשמח אם תנסי להעלות הצעות לשינוי, שיפור וכדומה, של השיעורים שראית.

      המשך מוצלח Smile

      יורם

  • תהילה הצטרף/ה לקבוצה מתאמנים להוראת פיזיקה 21:12 @ 30-11-2010
טרם פורסמו קישורים
  • רפלקציה להיום 3/3

    מאת תהילה 20:23 @ 03-03-2011 תגובות (1)
    השיעור שלי: בתחילת השיעור ביקשתי מהתלמידים שעוד לא הציגו את נושאי המחקר שלהם, להציג אותם לכיתה. היה מעניין, ניכר שהתלמידים חקרו וקראו על הנושאים אותם הם בחרו. תלמידה אחת דיברה על כבידה, אחרת דיברה על תקשורת בין דולפינים, תלמידה אחרת דיברה על...
  • רפלקציה לשיעור ביום חמישי שעבר

    מאת תהילה 21:45 @ 30-11-2010 תגובות (1)
    השיעור של עידו: השיעור היה מעניין ועסק בשאלות מעניינות.  אהבתי את הרעיון של ההדגמה של הטיל ומתוכה לימוד על חוקי ניוטון, זה הפך את זה מצד אחד לרחוק ומעניין (הדיבור על החלל וכו'.. ומצד שני לקרוב ורלוונטי- הדיבור על חוקי ניוטון ומה קורה כאן...

הקבוצות שלי

  • מתאמנים להוראת פיזיקה

    מתאמנים להוראת פיזיקה

    קבוצת אימוני הוראת הפיזיקה לבתי הספר העל יסודיים של הסטודנטים במכללת דוד ילין.
  • תמיכה טכנית

    תמיכה טכנית

    תמיכה טכנית, שלובים
קבוצות נוספות