בשלובים: 3188 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 206.קבוצות |
(22:05 @ 16-12-2010)
תואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים - "קוגניציה ושימושי מחשב בחינוך"
היי ריקי
המלצתי על הקישור לסטודנטים שלי גם בעל פה וגם בבלוג הקבוצתי שלנו בכתובת זאת: http://shluvim.macam.ac.il/pg/blog/yoramorad/read/9330/--
היי יורם
אתה זריז ביותר, אני שמחה שאהבת את הסרטון, אוסיף אחרים בהמשך
היתי רוצה לבנות תיקיות בהן אאכסן את הסרטונים לפי נושאי הוראה, האם יש אפשרות כזאת בשלובים?
הייתי שמחה לקבל קישור לסרטון בו צפית בשיעור של דטודנט שלך ועליו סיפרת בדיון.
כל טוב
ריקי
היי ריקי
כרגע אין אפשרות ספציפית כזאת בפלטפורמה שבאמצעותה נוצרה שלובים (Elgg) אך הפלטפורמה הולכת ומתפתחת במהירות וייתכן שבעתיד תהיה אפשרות ליצור תיקיות כאלה. מכל מקום, אפנה לסוזאן, התומכת הטכנית של שלובים. אולי יהיה לה רעיון כיצד לעשות זאת. הצעה נוספת - את יכולה להשתמש בפונקציית הדפים ופשוט לרכז שם קישורים שונים תחת קטגוריות שונות שאת תקבעי. השימוש בדפים הוא פשוט. ראיתי שכבר התחלת להשתמש. אולי זה גם הפתרון הטוב ביותר ואין צורך בפונקציה מיוחד לאכסון כאשר מדובר בקישורים.
המשך יום נעים
יורם
היי ריקי
המלצתי על הקישור לסטודנטים שלי גם בעל פה וגם בבלוג הקבוצתי שלנו בכתובת זאת: http://shluvim.macam.ac.il/pg/blog/yoramorad/read/9330/--
היי יורם
אתה זריז ביותר, אני שמחה שאהבת את הסרטון, אוסיף אחרים בהמשך
היתי רוצה לבנות תיקיות בהן אאכסן את הסרטונים לפי נושאי הוראה, האם יש אפשרות כזאת בשלובים?
הייתי שמחה לקבל קישור לסרטון בו צפית בשיעור של דטודנט שלך ועליו סיפרת בדיון.
כל טוב
ריקי
היי ריקי
כרגע אין אפשרות ספציפית כזאת בפלטפורמה שבאמצעותה נוצרה שלובים (Elgg) אך הפלטפורמה הולכת ומתפתחת במהירות וייתכן שבעתיד תהיה אפשרות ליצור תיקיות כאלה. מכל מקום, אפנה לסוזאן, התומכת הטכנית של שלובים. אולי יהיה לה רעיון כיצד לעשות זאת. הצעה נוספת - את יכולה להשתמש בפונקציית הדפים ופשוט לרכז שם קישורים שונים תחת קטגוריות שונות שאת תקבעי. השימוש בדפים הוא פשוט. ראיתי שכבר התחלת להשתמש. אולי זה גם הפתרון הטוב ביותר ואין צורך בפונקציה מיוחד לאכסון כאשר מדובר בקישורים.
המשך יום נעים
יורם
ריקי שלום,
תודה על הקישור לסרטונים, טוב שהם במקבץ אחד מאוד נוח.
ועוד....
מחקר שערך יגאל רוזן מהפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה-
השפעתה של סביבה לימודית מתוקשבת מבוססת סרטונים על מיומנויות חשיבה מסדר גבוה ומוטיבציה ללימוד מדע וטכנולוגיה.
420 תלמידים בכיתות שונות ברחבי הארץ, בכיתות ה' ו-ז' השתתפו במחקר, בו שולבו בשיעורי מדע וטכנולוגיה סרטונים.
התוצאות- ההתנסות הגבירה באופן משמעותי את מיומנויות החשיבה מסדר גבוה ומוטיבציה ללמידה של תלמידי יסודי ותלמידי חט"ב. המחקר הראה כי חל שינוי תפישתי בקרב התלמידים בהקשר לאופי הלמידה.התלמידים ראו עצמם כמרכזיים יותר לאינטראקציות הכיתתיות, גילו יותר עניין בלמידה והדגישו יותר שימושי תקשוב והתנסות במהלך השיעורים.
חיה
ריקי ערב טוב
תודה לך על היוזמה. אין לי ספק שנלמד ממנה רבות. אני שותף לדעתה של חיה באשר לחשיבותם של סרטונים ללמידה וכמו חיה, גם אני חושב שנכון לעשות זאת באופן מרוכז באמצעות מרכיב הדפים. אנימציות הן כלי מעולה אך יש להביא בחשבון שגם בו חשוב תיווך המורה בין האנימציות לבין התלמידים.
בברכה
יורם
קטגוריות: הוראה מקוונת, טכנולוגיה, מדעים, סביבות למידה, תקשוב
ריקי שלום
אשמח בהחלט אם תשתפי אותנו במידע, בחוויות וכו" בין אם בבלוגים שתכתבי ובין אם בדרך אחרת (יש כאן מגוון של דרכים). להבא, אם את כותבת לי תגובה אנא כתבי אותה על הקיר שלי. כך אני מקבל עליה התראה באימייל שלי.
הצצתי הצצה קצרה באתר הבית שלך והתרשמתי מאד מהמקוריות והחינניות של האנימציות. כל הכבוד לך.
יורם
ריקי בוקר טוב וברוכה המצטרפת לשלובים. כל הכבוד על המילוי המוקפד של פרטייך. זה מסייע מאד.