בשלובים: 2960 חברי רשת, 204.קבוצות

צביה לוטן

מה מאפשר ל"קהילה לומדת מקוונת" להיות משמעותיות לחבריה?

(14:46 @ 17-10-2012)

סוג פרופיל: חבר/ת רשת

מידע

תחומי הוראה או תחומי עיסוק אחר
מכללה/בית ספר/אוניברסיטה או אחר

דרכי תקשורת

מייל ליצירת קשרizvial@gmail.com

אודותיי

אתר הרשת החברתית מזמן יחסי מורה - תלמיד אחרים ויחסי תלמיד- עמיתים אחרים מאשר כל סביבת למידה פיסית או וירטואלית אחרת.

אתר הרשת החברתית מזמן פעילות אחרת של לומד - עשייה, יוזמה, בסביבה מורכבת ומשתנה.

איך "מבייתים" אתר רשת חברתית כדי להשיג את מטרותי בהוראה ובלמידה מבלי שאפגע בעוצמת הפוטנציאל הפדגוגי, שעומד בבסיס המתודולוגיה של הרשת החברתית.

=============================================================

מרצה במכללת לוינסקי לחינוך -

מרכזת תקשוב בהדרכה פדגוגית במסלול יסודי במכללה בהתנסות ייחודית, שמחברת מרצים לתקשוב עם מדריכים פדגוגיים. 

מלמדת בתואר שני קורסים "שפה ואינטרנט" "קהילה לומדת ברשת"

מכון מופת-

מרכזת צוות חשיבה "מדריך פדגוגי בעידן תקשוב" וחברת ברשת מחקר "חדשנות פדגוגית".

בעבר, מפתחת יחידות הוראה מתוקשבות במט"ח בצוות היסטוריה (ד"ר אביגיל אורן רכזה את הצוות )

אתר להיות בטרזין -

http://www.cet.ac.il/history/terezin/

אטלס היסטורי -

http://lib.cet.ac.il/pages/articleitem.asp?item=9 (אטלס היסטורי : מהמאה ה- 7 ועד המאה ה- 18)

http://www.cet.ac.il/history/masa/maps/ 0 (מפות היסטוריות  על המאה העשרים)

ועוד פיתוחים שנמצאים בתקליטורים .

פתחתי את האתר "האופק מתרחב" במסגרת תואר שני באמצע שנות התשעים (על גילוי העולם החדש). 

http://muse.tau.ac.il/museum/columbus/

 

Ph.D באוניברסיטת תל אביב  (2007)- התפתחות של חשיבה רפלקטיבית בקבוצות דיון מקוונות

.M.A- אוניברסיטת בר אילן (1993) - סוגיות בפיתוח אתר לימודי ב - WEB דיון תיאורטי בהחלטות שהביאו לפיתוח תת אתר " האופק מתרחב" http://muse.tau.ac.il/museum/columbus/

.B.A- אוניברסיטת תל אביב (1972) (עתודאית)