בשלובים: 2890 חברי רשת, 203.קבוצות

הקיר של קליטת תלמידים עולים

  • viki 12:47 @ 28-03-2017

    הקישור לסיפור יציאת מצרים בקישורי הקבוצה

  • viki 12:45 @ 28-03-2017

    סיפור יציאת מצרים בספר דיגיטלי. ניתן לקרוא יחד עם התלמידים

  • סמדר בר-טל 13:27 @ 26-03-2015

    שלום רב לחברים בהווה ובעבר ברשת החברתית-מקצועית "שלובים"
    אנחנו עוקבות בהתפלאות אחר פעילותכן בקבוצה

    השאלון שלפניכם הוא חלק ממחקר על הרשת שנערך בתמיכת מכון מופ"ת. מטרת השאלון לסייע לנו בהמשך פיתוח הרשת ובמתן מענה לצרכים ולבקשות והצעות שיועלו על ידכם.
    לקישור לשאלון:
    http://goo.gl/forms/GdyfAYDaNX
    גם אם לאחרונה לא הייתם פעילים ברשת, דעתכם חשובה מאוד.
    השאלון הוא אנונימי, ופרטיותכם תכובד.
    בתודה על שיתוף הפעולה!
    ד"ר סמדר בר-טל ןד"ר תמי זייפרט

  • סמדר בר-טל 09:48 @ 15-02-2015

    מוזמנים להרשם לכינוס המקוון
    הכינוס הבין-לאומי המקוון
    עברית בקוונה תחילה:
    הוראת העברית כשפה נוספת לאוכלוסיות מגוונות בארץ ובעולם
    ימים ראשון ושני, כ"א-כ"ב באייר תשע"ה, 11-10 במאי 2015

    http://ivrit2015.macam.ac.il/heb/Pages/registration.aspx

  • viki 20:39 @ 08-06-2014

    שלום לכולם!
    העלאתי חוברות לאולפן קיץ: 4 חוברות בעברית ו-4 חוברות בנושא ירושלים.
    לעיונכם. אשמח לדעת את דעתכם.

  • viki 20:25 @ 17-03-2014

    לכל העוסקים בקליטת בני נוער עולים מומלץ לקרוא את המחקר "בני נוער עולים בישראל - תמונת מצב עדכנית "
    פ. כאהן-סטרבצ'ינסקי, ד. לוי, ו. קונסטנטינוב

  • viki 16:46 @ 26-07-2013

    שלום לכולם!
    העלאתי קבצים של יחידות לימוד בנושא חגי ישראל אשר פותחו על-ידי המורים ממחוז ירושלים

  • viki 13:34 @ 23-06-2013

    שבוע טוב!
    העלתי קבצים מדריך למורה לספר ב' וספר ג' הכל חדש.
    לעיונכם. תודה לכל המורים על תרומתם בהכנת המדריך.

  • viki 23:51 @ 07-03-2013

    חברים יקרים !
    לפי בקשותיכם מעלה מאמרים שונים בנושא קליטת תלמידים עולים והוראתם.

  • viki 11:00 @ 13-01-2013

    לאלה שקולטים עלייה רוסית וגם לכולם מומלץ לקרוא ספר חדש שעוסק כולו בעלייה מבריה"מ לשעבר "המיליון ששינה את המזרח התיכון" .
    הינה קצת עליו http://matarbooks.co.il/index.php?book=1808

    וביקורת מעיתון "הארץ" :
    http://www.haaretz.co.il/literature/study/1.1896970