בשלובים: 3188 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 206.קבוצות
  • קבוצות

קבוצות

  • 209 צפיות
    • ציבורי

    הוראה - למידה במאה ה - 21

    נוצר על ידי zipora 12:50 @ 11-12-2018 תגובות (3) תגובה אחרונה מאת רות בוצר 13:18 @ 23-01-2019
    סטוודנטית שלחה לי סרטון מרתק המתאר את החברה בימינו, שנמצאת בתוך מהפכה (מהפכה וירטואלית), שמאפיניה הם חידושים בתחומים רבים ושונים כמו תעשיה, כלכלה, עיתונות ותקשורת. מערכת החינוך, כחלק מתרבות המאה ה-21, נמצאת בלב מהפכה וירטואלית המאלצת את בית הספר...
  • 667 צפיות
    • ציבורי

    האם לדעתך/לדעתכן על המורה לזמן לתלמידים את האפשרויות המתוקשבות של המחשב?

    נוצר על ידי zipora 13:33 @ 02-12-2018 תגובות (34) תגובה אחרונה מאת מילכה 18:12 @ 21-01-2019
    למידה היא פיתוח של כישורים של פתרון בעיות וחשיבה יצירתית (קונסטרוקטיביזם, פיאג'ה, פרקינס, גרדנר). לכן, תפקידה של מערכת החינוך כיום, לזמן ללומד התמודדויות מאתגרות המאפשרות בנייה עצמית של ידע על ידי חילופי מידע בין הלומדים, הקניית מיומנויות של...
  • 912 צפיות
    • ציבורי

    כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות שלפרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאז'ה

    נוצר על ידי zipora 13:08 @ 08-11-2018 תגובות (40) תגובה אחרונה מאת מילכה 17:55 @ 21-01-2019
    שלום, הסרטון "כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות שלפרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאז'ה" נמצא ביחידת הוראה 1- (תיאוריהת ההתפתחות הקוגניטיבית של פיאז'ה) בסרטון של דן מאיר מלמד את התלמידים לפתור בעיות במתמטיקה בשיטת הוראה שונה מתוכניות...
  • 29 צפיות
    • ציבורי

    משימת המרד הגדול-שירה אברגל ואביה זינו

    נוצר על ידי אביה 22:36 @ 20-01-2019
    משימת המרד הגדול-שירה אברג'ל ואביה זינו מה מהלך השיעור, לכמה חלקים מתחלק השיעור ומה קורה בכל חלק? השיעור מתחלק לשלושה חלקים-סרטון, דיונים בקבוצות קטנות ולאחר מכן דיון פתוח לכלל הכיתה. מה לדעתכן מטרת השאלה (שחוזרת כמה פעמים בשיעור): "בחרו בדרך...
  • 187 צפיות
    • ציבורי

    האם לדעתכן על המורה לזמן לתלמידים את האפשרויות המתוקשבות של המחשב?

    נוצר על ידי zipora 12:56 @ 11-12-2018 תגובות (14) תגובה אחרונה מאת רות בוצר 00:07 @ 18-01-2019
    למידה היא פיתוח של כישורים של פתרון בעיות וחשיבה יצירתית (קונסטרוקטיביזם, פיאג'ה, פרקינס, גרדנר). לכן, תפקידה של מערכת החינוך כיום, לזמן ללומד התמודדויות מאתגרות המאפשרות בנייה עצמית של ידע על ידי חילופי מידע בין הלומדים, הקניית מיומנויות של...
  • 680 צפיות
    • ציבורי

    הברווזון המכוער

    נוצר על ידי zipora 10:05 @ 29-10-2018 תגובות (45) תגובה אחרונה מאת רונית רטנר 20:12 @ 16-01-2019
    הסבירי מה מהלך השיעור, לכמה חלקים מתחלק השיעור ומה קורה בכל חלק? כיצד עקרונות התיאוריה הקונסטרוקטיביסטית מתבצעת השיעור על ברווזון המכוער?
  • 310 צפיות
    • ציבורי

    הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה:

    נוצר על ידי zipora 11:28 @ 09-12-2018 תגובות (11) תגובה אחרונה מאת בשמת 17:20 @ 13-01-2019
    בס"ד  הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה: צוותי העבודה (2-4) יתכננו שיעור על בסיס פדגוגיה חדשנית שהתנסינו בכיתה: יש לבסס את דרכי ההוראה על הפעלה ולא על מתן הוראות (הוראות = 'הוראה'). לכן,  עיסוק פעיל של התלמידים באיסוף...
  • 206 צפיות
    • ציבורי

    כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות של פרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאגה

    נוצר על ידי zipora 13:20 @ 11-12-2018 תגובות (12) תגובה אחרונה מאת מוריה 17:01 @ 08-01-2019
    הסרטון "כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות שלפרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאז'ה" נמצא באתר הקורס שלנו במוודל מתחת לשלובים -רשת חברתית - מקצועית של מכון מופ"ת. בסרטון של דן מאיר מלמד את התלמידים לפתור בעיות במתמטיקה בשיטת הוראה שונה...
  • 193 צפיות
    • ציבורי

    מערכת החינוך כחלק מתרבות המאה ה- 21 - עימות בנושא פרשת אלטלנה (Debate)

    נוצר על ידי zipora 13:07 @ 29-10-2018 תגובות (10) תגובה אחרונה מאת תהילה 23:46 @ 07-01-2019
    סטודנטית שלחה לי סרטון מרתק המתאר את החברה בימינו, שנמצאת בתוך מהפכה (מהפכה וירטואלית), שמאפיניה הם חידושים בתחומים רבים ושונים כמו תעשיה, כלכלה, עיתונות ותקשורת. מערכת החינוך, כחלק מתרבות המאה ה-21, נמצאת בלב מהפכה וירטואלית המאלצת את בית...
  • 41 צפיות
    • ציבורי

    Debate בנושא פרשת אלטלנה

    נוצר על ידי zipora 10:53 @ 01-01-2019
    היגד 1 : יש להישמע להוראה של מפקד האצ"ל מנחם בגין למסור את הנשק לצה"ל. חשוב למנוע בכל מחיר מלחמת אחים, וחייבים להכיר במוסדות המדינה, גם אם העומדים בראשם "לא משלנו". היגד 2: אסור להישמע להוראה של מפקד האצ"ל מנחם בגין למסור את הנשק לצה"ל. הנשק חייב...
  • 523 צפיות
    • ציבורי

    ירושלים - בירת ישראל

    נוצר על ידי zipora 09:15 @ 28-11-2018 תגובות (35) תגובה אחרונה מאת אביה 15:46 @ 30-12-2018
    ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל וב-14 במאי 2018 הוכרז על מעבר השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים. אך הרבה ממדינות העולם עדיין לא מכירות בה כעיר הבירה ושגרירות של מדינות רבות אינן ממוקמות בירושלים. במשימת החקר על ירושלים בירת ישראל (באתר...
  • 95 צפיות
    • ציבורי

    הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה:

    נוצר על ידי zipora 09:08 @ 23-12-2018 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת zipora 09:09 @ 23-12-2018
    הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה: צוותי העבודה (2) יתכננו שיעור על בסיס פדגוגיה חדשנית שהתנסינו בכיתה: יש לבסס את דרכי ההוראה על הפעלה ולא על מתן הוראות (הוראות = 'הוראה'). לכן,  עיסוק פעיל של התלמידים באיסוף ידע, בפירוש,...
  • 534 צפיות
    • ציבורי

    דרכים חלופיות להוראה והשפעתם על תפקיד המורה המחנך

    נוצר על ידי שרה קלצ'קו 09:58 @ 04-07-2013 תגובות (6) תגובה אחרונה מאת אורי דורון 02:30 @ 06-10-2018
    הזדמנות נוספת לשמוע את פרופ מרים בן פרץ. מתחילה בשימת דגש על חשיבות ההכשרה המעמיקה של המורה לפני שהוא מתחיל ללמד. מדברת על alternative certification - מסלולים מקבילים בהכשרה כוללים למשל מורות-חיילות, מורות המתכשרות במכללות, במוסדות אקדמיים, אנשי...
  • 75 צפיות
    • ציבורי

    מיהו רועה הצאן

    נוצר על ידי רונן 22:10 @ 31-05-2018
     בשאלה על המחזה נתבקש התמיד ללבחור בארבע דמויות ולהסביר את תפיקדם במחזה. אחת הדמיות הייתה רועה הצאן. רועה מופיע בדברי שכל. אך מי הוא רועה הצאן במחזה? 
  • 114 צפיות
    • ציבורי

    לכל המורים היקרים

    נוצר על ידי רונן 22:15 @ 30-05-2018 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת רות 22:22 @ 30-05-2018
    לאחר המבול הגדול הגיע הזמן חיל ורעדה. נקווה שעמדנו בשליחות. וכולנו נכספים ומתפללים.   כל אחד היה אחד מאלה.                   בהצלחה!!
  • 1067 צפיות
    • ציבורי

    תרגולים מקוונים לספרי הכל חדש א+ב+ג

    נוצר על ידי לימור 21:30 @ 07-02-2018 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת viki 07:56 @ 05-03-2018
    התרגול פורסם באתר הבית-ספרי של בי"ס נעם. הוכן\לוקט ע"י לש"פ מבי"ס נעם. מומלץ להיכנס. הכניסה: לגגל "אמית נעם" ולהיכנס לאתר ביה"ס.  לגלול מעט למטה עד ללשונית בצד ימין 'אולפן'. ללחוץ על החץ הקטן שליד המילה 'אולפן'. להיכנס ל"תרגולים...
  • 1980 צפיות
    • ציבורי

    שופטים פרק ד' - על המפה

    נוצר על ידי עדי סילוק 09:57 @ 20-11-2017 תגובות (9) תגובה אחרונה מאת תהילה 10:05 @ 27-11-2017
    דעתנו על הפעילות של פרק ד' בשופטים יחד עם לימודי ארץ ישראל וגוגל maps
  • 2135 צפיות
    • ציבורי

    הוראה - למידה במאה ה -21

    נוצר על ידי zipora 11:13 @ 09-11-2017 תגובות (21) תגובה אחרונה מאת עדיה 14:27 @ 19-11-2017
    סטודנטית שלחה לי סרטון מרתק המתאר את החברה בימינו, שנמצאת בתוך מהפכה (מהפכה וירטואלית), שמאפיניה הם חידושים בתחומים רבים ושונים כמו תעשיה, כלכלה, עיתונות ותקשורת. מערכת החינוך, כחלק מתרבות המאה ה-21, נמצאת בלב מהפכה וירטואלית המאלצת את בית הספר...
  • 1406 צפיות
    • ציבורי

    מה לדעתך מסמלת התמונה ביחס ללמידה בכיתה חכמה?

    נוצר על ידי zipora 16:06 @ 25-10-2017 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת zipora 20:07 @ 25-10-2017
    מה לדעתך מסמלת התמונה של הפיל ביחס ללמידה בכיתה חכמה?  
  • 3078 צפיות
    • ציבורי

    אזרחות דיגיטלית - שיעור חובה

    נוצר על ידי יסמין רז 17:17 @ 07-05-2013 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 18:59 @ 06-06-2017
    קודם כל רציתי להגיד שאני מאוד אוהבת את ההגדרה "אזרחות דיגיטלית", עם התקדמות הטכנולוגיה וההשתלטות שלה על חיינו ועל חיי ילדינו אני חושבת שזה שיעור שחובה שיילמד בכל בית ספר, כיום אנו מלמדים נושא זה כחלק משיעורים אחרים וכמובן במהלך "שבוע האינטרנט הבטוח"...
  • 3750 צפיות
    • ציבורי

    תודה רבה לד"ר ציפי על למידה חוויתית:)

    נוצר על ידי שירה וקנין 15:45 @ 09-01-2017 תגובות (11) תגובה אחרונה מאת zipora 09:28 @ 02-02-2017
    תודה רבה על קורס מגוון, מלא רעיונות, מצגות, עבודה בקבוצות, בלוגים, שיתופיות, והמון כלים חדשים להוראה משמעותית! בטוחה שכלים אלו יהיו שימושיים מאוד לתפקידי כמורה בדור של ימינו. למדנו ממך המון, תודה גדולה:)  
  • 3240 צפיות
    • ציבורי

    הגישה של הבניית ידע - הקונסטרוקטיביזם

    נוצר על ידי שיר לוי 12:27 @ 19-01-2017 תגובות (2) תגובה אחרונה מאת zipora 10:07 @ 24-01-2017
    שלום, מצ"ב הסבר על הגישה שלנו.קישור לפעילות המדגימה שימוש בגישה זו בשיעור בכיתה: https://sites.google.com/a/nofharim.tzafonet.org.il/def/a1/tarbut-israel/peiluiot-hei/eretz-ahavatiהסבר איך המערך מדגים שימוש בגישת הבניית ידע:הפעילות מתחילה...
  • 1724 צפיות
    • ציבורי

    התיאוריה של דיואי - THINGLINK

    נוצר על ידי zipora 09:58 @ 12-12-2016 תגובות (17) תגובה אחרונה מאת בתאל 18:58 @ 09-01-2017
    העלו את הפעילויות שעשיתן באמצעות אפלחקציית THINGLINK
  • 358 צפיות

    כיצד נסביר מצלול

    נוצר על ידי רונן 21:15 @ 08-01-2017
     חלק ניכר מהתלמדים באים עם רקע לשוני מועט ולכן הביטוי מצלול קשה!   לכן יש להסביר את סוגי המצלול!   אחר כך לזהות אותם מהקל אל הכבד  כלומר, אם מצאנו שיש עיצורים שווים הרי שכבר מצאנו את המצלול  כעת נשאל האם למצלול שמצאנו יש...
  • 1132 צפיות
    • ציבורי

    חידת ה'צעדים' - זיהוי יכולות שונות של לומדים בכיתה

    נוצר על ידי zipora 15:58 @ 14-11-2016 תגובות (21) תגובה אחרונה מאת דינה 21:25 @ 28-11-2016
    דרך מעניינת לאתר את היכולת שלך באמצעות הדרך שפתרת את החידה: גבר ואשה מתחילים לצעוד באותה הרגל. אורך הצעד של האישה 2/3 מאורך צעדו של הגבר. מתי יצעדו יחד באותה הרגל?    
  • 1110 צפיות
    • ציבורי

    מפה בגוגל מפס

    נוצר על ידי הדר קראוס 14:46 @ 03-11-2016 תגובות (19) תגובה אחרונה מאת רננה 22:42 @ 27-11-2016
    התנסיתי גם אני ביצירת מפה עם ציוני השגרירויות.. שמחתי להכיר וללמוד כיצד ניתן לעבוד עם גוגל מפס , ובטוחה שהמידע ישמש אותי גם בהמשך מצורף הקישור למפה - https://drive.google.com/open?id=1BHmTuYb4dlKX-4b3nCQHolmBb0Y&usp=sharing
  • 1188 צפיות
    • ציבורי

    הסרטון של סיגוטה מיטרה על ה"בור בקיר"...

    נוצר על ידי zipora 13:18 @ 01-11-2016 תגובות (29) תגובה אחרונה מאת ליאל 14:44 @ 10-11-2016
    סרטו של סיגוטה מיטרה מתאר סביבת לימודים, שנוצרת דרך שימוש באינטרנט. סוגאטה מיטרה, פרופסור   לטכנולוגיה חינוכית מ-  NewCastle University בבריטניה פיתח את גישת SOLE שבה יכולים ילדים לנהל בעצמם למידה שיתופית ולחוות למידה שהיא שונה מרוב...
  • 1495 צפיות
    • ציבורי

    שיעור בדגם SOLE - כיצד לשאול את השאלה הנכונה?

    נוצר על ידי zipora 09:07 @ 25-09-2016 תגובות (27) תגובה אחרונה מאת מזל סקט 23:16 @ 06-11-2016
    הנושא שדנו בו בשיעור ב'כיתה החכמה' היה: מהי סביבת למידה מאורגנת עצמאית? קראתן בבלוג של רותי סלומון - פדגוגיה, טכנולוגיה ומה שביניהם את הפוסט המתמקד בדגם SOLE = סל"ע (Self-organized learning environment). שלחתן תגובות והעליתן שאלות חשובות על דגם...
  • 408 צפיות
    • ציבורי

    google maps

    נוצר על ידי דגן 10:01 @ 31-10-2016
    התנסינו בגוגל מפס ובנינו מפה בעקבות מצגת ירושלים עיר בירה . במפה החדשה מופיעות שגריורויות זרות בישראל  https://www.google.com/maps/d/edit?hl=iw&hl=iw&authuser=0&authuser=0&mid=1oW2Rx6ReYIOv4lNT-yV4H3pHX_w מגישות דגן ונעמי
  • 736 צפיות
    • ציבורי

    שנה טובה ומבורכת

    נוצר על ידי zipora 10:08 @ 29-09-2016 תגובות (2) תגובה אחרונה מאת טל שטיינברג 14:13 @ 09-10-2016
  • 1277 צפיות
    • ציבורי

    התנסות ראשונה בכיתה חכמה

    נוצר על ידי zipora 14:04 @ 01-09-2016 תגובות (17) תגובה אחרונה מאת zipora 11:03 @ 25-09-2016
    בשיעור הראשון שלך ב'כיתה החכמה' התנסית ביישומים כמו בלוג, רשת חברתית מקצועית, גוגל דוקס. גילית שסביבת הלימודים ב'כיתה החכמה' שונה מזו שבכיתה מסורתית. תארי את תחושותיך ומחשבותייך לאחר ההתנסות הראשונית שלך ב'כיתה החכמה'.
  • 1399 צפיות
    • ציבורי

    מהי המטרה בשימוש ברשתות החברתיות כיום?

    נוצר על ידי אסנת 23:21 @ 04-07-2016
    נושא חשוב מאין כמוהו, כמה טוב שהעלת אותו. לתפיסתי המטרה העיקרית כיום בשימוש ברשתות חברתיות איננה לצורכי הוראה ולמידה אלא לצורכי חינוך. אנו עדיין בתחילת הדרך ויש ללמד את הדור הצעיר שימוש נכון וראוי ברשתות, תוך שיח מכבד ולא פוגעני. השימוש ברשתות...
  • 1234 צפיות
    • ציבורי

    צפיית עמיתים בצוות - ללמוד ולקבל משוב

    נוצר על ידי ליאת 09:23 @ 15-06-2016 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת מיכל עוזרי 13:03 @ 02-07-2016
    התחלנו בביהס בו אני מלמדת להיכנס לשיעורים אחד של השני על מנת ללמוד ולקבל רעיונות וכמובן קבלת משוב כללי על השיעור, כרכזת מקצוע אני חושבת שזה מעולה להמקצעות של הצוות ואחידות בהוראה . היו כאלו שהעדיפו לצלם את עצמם ולחלוק איתנו קטעים מסוימים - רעיון...
  • 506 צפיות
    • ציבורי

    מחדשנות טכנולוגית לחדשנות פדגוגית - הכיצד?

    נוצר על ידי אולז'ן גולדשטיין 15:07 @ 18-06-2016
    רשת עמיתי מחקר "טכנולוגיות מידע במכללות לחינוך" מזמינה אתכם לדון בשאלה: כיצד לקדם את מערכת החינוך מחדשנות טכנולוגית לחדשנות פדגוגית?
  • 632 צפיות
    • ציבורי

    ניהול כיתה – איך למנוע ואיך להסתדר עם בעיות משמעת..קובץ לפתיחה מאתר מכון תמיר. שלל עצות.

    נוצר על ידי גיא 13:29 @ 25-05-2016
    http://www.machon-tamir.co.il/19097/%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA
  • 595 צפיות
    • ציבורי

    תגובה לרעיונות ליום בריאות בבית הספר

    נוצר על ידי גיא 13:16 @ 25-05-2016
    פירות וירקות על החבל קונים או מכינים פירות וירקות מבדים ומשחילים בקצה כל אחד מהם חוט שבאמצעותו יוכלו הילדים לתלות אותם על החבל. מותחים חבל ארוך במרכז המתחם המיועד לתחנה זו. כל זוג ילדים מקבלים סלסילת ירקות ופירות ואטבי כביסה כדי שיוכלו לתלות אותם...
  • 681 צפיות
    • ציבורי

    שלום רב

    נוצר על ידי קרנית 09:52 @ 03-05-2016
    אכן קראתי את נאמר ואני מזדהה עם הנאמר פה, גם אני מורה ואין ספק שהדור של היום אנו מקבל מהות, סרבן לא לוקח אחראיות והלימודים אינו בראש מעייניו. ואין ספק שהצבת גבולות , חוקים , ומוסכמות יוכלו רק לעזור לנו להתמודד עם הנוער   
  • 2057 צפיות

    הגנה על ילדים ברשת

    נוצר על ידי גלית נקש 13:11 @ 01-06-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 18:58 @ 13-02-2016
    לדעתי ההורים חייבים להשמור על ילדיהם גם במחיר של פגיעה בפרטיותם . על ההורה להתעדכן במה שהילד עושה ברשת עם  מי הוא מתכתב , באיזה אתרים הוא גולש, איזה תמונות מעלה לרשת. בנוסף על ההורה להגביל את זמן השימוש של הילד ברשתות החברתיות. הפגיעה...
  • 2495 צפיות
    • ציבורי

    נוכחות הורית על חשבון פרטיות הילד - האם זה נכון לעשות?

    נוצר על ידי אבי 01:25 @ 25-05-2014 תגובות (5) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 23:49 @ 02-02-2016
    לדעתי אחד הדברים החשובים שמאפשרים לנו לשמור על ילדינו הוא נוכחות הורית. הבעיה עד כמה אנו יכולים להיות נוכחים בכל פעילויות ילדינו ברשת והאם זה נכון לפלוש לפרטיותם ? אין לי ספק שהורה צריך ללמוד לקרוא "תמרורי אזהרה" שאותם הילד "מפזר", ואם משהו נראה...
  • 1410 צפיות
    • ציבורי

    דעתי הכנה

    נוצר על ידי רעות יעקבי 22:20 @ 31-12-2015
    רננה היקרה אני בטוחה שבימינו יש לכך ערך רב ובעיקר בעיני תלמידינו. אנו עושים צעד גדול לקראתם ומשתמשים בעולמם לטובת למידה. זוהי עבורם לדעתי  למידה משמעותית יותר. רבה התולעת מהנזק ואם נשכיל לעניין ולחדש לא ינצלו זאת לרעה. כשילמדו להעריך את הכלי...

חיפוש קבוצות לפי תג

קבוצות בולטות

מדפסות תלת-ממד

מדפסות תלת-ממד

קבוצה זו נפתחה לקראת המפגש המקוון שיתקיים בכ
הכינוס הבין-לאומי המקוון   עברית בקוונה תחילה

הכינוס הבין-לאומי המקוון עברית בקוונה תחילה

הכינוס הבין-לאומי המקוון עברית בקוונה תחילה
אנשים ומחשבים, כנס דצמבר 2013

אנשים ומחשבים, כנס דצמבר 2013

עיתון חי-הכנס הבין-לאומי השישי בתחום הכשרת מורים בנושא: “חינוך משנה מציאות״

עיתון חי-הכנס הבין-לאומי השישי בתחום הכשרת מורים בנושא: “חינוך משנה מציאות״

חלום מציאותי או מציאות חלומית - ספרי לימוד דיגיטליים

חלום מציאותי או מציאות חלומית - ספרי לימוד דיגיטליים

קבוצה העוסקת בספרי לימוד דיגיטליים, בשימוש בהם ובהשלכותיהם
מידענות וטיפול במידע

מידענות וטיפול במידע

כל המכלול של טיפול במידע הן בכיתה והן מחוץ לכיתה, בקורסים ומחוץ לקורסים
הוראת המדעים

הוראת המדעים

קבוצה לדיון בנושאים שונים בהוראת המדעים
תמיכה טכנית

תמיכה טכנית

תמיכה טכנית, שלובים