בשלובים: 2943 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 204.קבוצות
  • קבוצות

קבוצות

  • 233 צפיות
    • ציבורי

    הוראה - למידה במאה ה -21

    נוצר על ידי zipora 11:13 @ 09-11-2017 תגובות (17) תגובה אחרונה מאת מעיין זערור 22:54 @ 16-11-2017
    סטודנטית שלחה לי סרטון מרתק המתאר את החברה בימינו, שנמצאת בתוך מהפכה (מהפכה וירטואלית), שמאפיניה הם חידושים בתחומים רבים ושונים כמו תעשיה, כלכלה, עיתונות ותקשורת. מערכת החינוך, כחלק מתרבות המאה ה-21, נמצאת בלב מהפכה וירטואלית המאלצת את בית הספר...
  • 342 צפיות
    • ציבורי

    מה לדעתך מסמלת התמונה ביחס ללמידה בכיתה חכמה?

    נוצר על ידי zipora 16:06 @ 25-10-2017 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת zipora 20:07 @ 25-10-2017
    מה לדעתך מסמלת התמונה של הפיל ביחס ללמידה בכיתה חכמה?  
  • 2901 צפיות
    • ציבורי

    אזרחות דיגיטלית - שיעור חובה

    נוצר על ידי יסמין רז 17:17 @ 07-05-2013 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 18:59 @ 06-06-2017
    קודם כל רציתי להגיד שאני מאוד אוהבת את ההגדרה "אזרחות דיגיטלית", עם התקדמות הטכנולוגיה וההשתלטות שלה על חיינו ועל חיי ילדינו אני חושבת שזה שיעור שחובה שיילמד בכל בית ספר, כיום אנו מלמדים נושא זה כחלק משיעורים אחרים וכמובן במהלך "שבוע האינטרנט הבטוח"...
  • 3589 צפיות
    • ציבורי

    תודה רבה לד"ר ציפי על למידה חוויתית:)

    נוצר על ידי שירה וקנין 15:45 @ 09-01-2017 תגובות (11) תגובה אחרונה מאת zipora 09:28 @ 02-02-2017
    תודה רבה על קורס מגוון, מלא רעיונות, מצגות, עבודה בקבוצות, בלוגים, שיתופיות, והמון כלים חדשים להוראה משמעותית! בטוחה שכלים אלו יהיו שימושיים מאוד לתפקידי כמורה בדור של ימינו. למדנו ממך המון, תודה גדולה:)  
  • 3065 צפיות
    • ציבורי

    הגישה של הבניית ידע - הקונסטרוקטיביזם

    נוצר על ידי שיר לוי 12:27 @ 19-01-2017 תגובות (2) תגובה אחרונה מאת zipora 10:07 @ 24-01-2017
    שלום, מצ"ב הסבר על הגישה שלנו.קישור לפעילות המדגימה שימוש בגישה זו בשיעור בכיתה: https://sites.google.com/a/nofharim.tzafonet.org.il/def/a1/tarbut-israel/peiluiot-hei/eretz-ahavatiהסבר איך המערך מדגים שימוש בגישת הבניית ידע:הפעילות מתחילה...
  • 1493 צפיות
    • ציבורי

    התיאוריה של דיואי - THINGLINK

    נוצר על ידי zipora 09:58 @ 12-12-2016 תגובות (17) תגובה אחרונה מאת בתאל 18:58 @ 09-01-2017
    העלו את הפעילויות שעשיתן באמצעות אפלחקציית THINGLINK
  • 186 צפיות

    כיצד נסביר מצלול

    נוצר על ידי רונן 21:15 @ 08-01-2017
     חלק ניכר מהתלמדים באים עם רקע לשוני מועט ולכן הביטוי מצלול קשה!   לכן יש להסביר את סוגי המצלול!   אחר כך לזהות אותם מהקל אל הכבד  כלומר, אם מצאנו שיש עיצורים שווים הרי שכבר מצאנו את המצלול  כעת נשאל האם למצלול שמצאנו יש...
  • 811 צפיות
    • ציבורי

    חידת ה'צעדים' - זיהוי יכולות שונות של לומדים בכיתה

    נוצר על ידי zipora 15:58 @ 14-11-2016 תגובות (21) תגובה אחרונה מאת דינה 21:25 @ 28-11-2016
    דרך מעניינת לאתר את היכולת שלך באמצעות הדרך שפתרת את החידה: גבר ואשה מתחילים לצעוד באותה הרגל. אורך הצעד של האישה 2/3 מאורך צעדו של הגבר. מתי יצעדו יחד באותה הרגל?    
  • 827 צפיות
    • ציבורי

    מפה בגוגל מפס

    נוצר על ידי הדר קראוס 14:46 @ 03-11-2016 תגובות (19) תגובה אחרונה מאת רננה 22:42 @ 27-11-2016
    התנסיתי גם אני ביצירת מפה עם ציוני השגרירויות.. שמחתי להכיר וללמוד כיצד ניתן לעבוד עם גוגל מפס , ובטוחה שהמידע ישמש אותי גם בהמשך מצורף הקישור למפה - https://drive.google.com/open?id=1BHmTuYb4dlKX-4b3nCQHolmBb0Y&usp=sharing
  • 806 צפיות
    • ציבורי

    הסרטון של סיגוטה מיטרה על ה"בור בקיר"...

    נוצר על ידי zipora 13:18 @ 01-11-2016 תגובות (29) תגובה אחרונה מאת ליאל 14:44 @ 10-11-2016
    סרטו של סיגוטה מיטרה מתאר סביבת לימודים, שנוצרת דרך שימוש באינטרנט. סוגאטה מיטרה, פרופסור   לטכנולוגיה חינוכית מ-  NewCastle University בבריטניה פיתח את גישת SOLE שבה יכולים ילדים לנהל בעצמם למידה שיתופית ולחוות למידה שהיא שונה מרוב...
  • 1043 צפיות
    • ציבורי

    שיעור בדגם SOLE - כיצד לשאול את השאלה הנכונה?

    נוצר על ידי zipora 09:07 @ 25-09-2016 תגובות (27) תגובה אחרונה מאת מזל סקט 23:16 @ 06-11-2016
    הנושא שדנו בו בשיעור ב'כיתה החכמה' היה: מהי סביבת למידה מאורגנת עצמאית? קראתן בבלוג של רותי סלומון - פדגוגיה, טכנולוגיה ומה שביניהם את הפוסט המתמקד בדגם SOLE = סל"ע (Self-organized learning environment). שלחתן תגובות והעליתן שאלות חשובות על דגם...
  • 248 צפיות
    • ציבורי

    google maps

    נוצר על ידי דגן 10:01 @ 31-10-2016
    התנסינו בגוגל מפס ובנינו מפה בעקבות מצגת ירושלים עיר בירה . במפה החדשה מופיעות שגריורויות זרות בישראל  https://www.google.com/maps/d/edit?hl=iw&hl=iw&authuser=0&authuser=0&mid=1oW2Rx6ReYIOv4lNT-yV4H3pHX_w מגישות דגן ונעמי
  • 577 צפיות
    • ציבורי

    שנה טובה ומבורכת

    נוצר על ידי zipora 10:08 @ 29-09-2016 תגובות (2) תגובה אחרונה מאת טל שטיינברג 14:13 @ 09-10-2016
  • 950 צפיות
    • ציבורי

    התנסות ראשונה בכיתה חכמה

    נוצר על ידי zipora 14:04 @ 01-09-2016 תגובות (17) תגובה אחרונה מאת zipora 11:03 @ 25-09-2016
    בשיעור הראשון שלך ב'כיתה החכמה' התנסית ביישומים כמו בלוג, רשת חברתית מקצועית, גוגל דוקס. גילית שסביבת הלימודים ב'כיתה החכמה' שונה מזו שבכיתה מסורתית. תארי את תחושותיך ומחשבותייך לאחר ההתנסות הראשונית שלך ב'כיתה החכמה'.
  • 1275 צפיות
    • ציבורי

    מהי המטרה בשימוש ברשתות החברתיות כיום?

    נוצר על ידי אסנת 23:21 @ 04-07-2016
    נושא חשוב מאין כמוהו, כמה טוב שהעלת אותו. לתפיסתי המטרה העיקרית כיום בשימוש ברשתות חברתיות איננה לצורכי הוראה ולמידה אלא לצורכי חינוך. אנו עדיין בתחילת הדרך ויש ללמד את הדור הצעיר שימוש נכון וראוי ברשתות, תוך שיח מכבד ולא פוגעני. השימוש ברשתות...
  • 1027 צפיות
    • ציבורי

    צפיית עמיתים בצוות - ללמוד ולקבל משוב

    נוצר על ידי ליאת 09:23 @ 15-06-2016 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת מיכל עוזרי 13:03 @ 02-07-2016
    התחלנו בביהס בו אני מלמדת להיכנס לשיעורים אחד של השני על מנת ללמוד ולקבל רעיונות וכמובן קבלת משוב כללי על השיעור, כרכזת מקצוע אני חושבת שזה מעולה להמקצעות של הצוות ואחידות בהוראה . היו כאלו שהעדיפו לצלם את עצמם ולחלוק איתנו קטעים מסוימים - רעיון...
  • 383 צפיות
    • ציבורי

    מחדשנות טכנולוגית לחדשנות פדגוגית - הכיצד?

    נוצר על ידי אולז'ן גולדשטיין 15:07 @ 18-06-2016
    רשת עמיתי מחקר "טכנולוגיות מידע במכללות לחינוך" מזמינה אתכם לדון בשאלה: כיצד לקדם את מערכת החינוך מחדשנות טכנולוגית לחדשנות פדגוגית?
  • 479 צפיות
    • ציבורי

    ניהול כיתה – איך למנוע ואיך להסתדר עם בעיות משמעת..קובץ לפתיחה מאתר מכון תמיר. שלל עצות.

    נוצר על ידי גיא 13:29 @ 25-05-2016
    http://www.machon-tamir.co.il/19097/%D7%94%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA
  • 446 צפיות
    • ציבורי

    תגובה לרעיונות ליום בריאות בבית הספר

    נוצר על ידי גיא 13:16 @ 25-05-2016
    פירות וירקות על החבל קונים או מכינים פירות וירקות מבדים ומשחילים בקצה כל אחד מהם חוט שבאמצעותו יוכלו הילדים לתלות אותם על החבל. מותחים חבל ארוך במרכז המתחם המיועד לתחנה זו. כל זוג ילדים מקבלים סלסילת ירקות ופירות ואטבי כביסה כדי שיוכלו לתלות אותם...
  • 551 צפיות
    • ציבורי

    שלום רב

    נוצר על ידי קרנית 09:52 @ 03-05-2016
    אכן קראתי את נאמר ואני מזדהה עם הנאמר פה, גם אני מורה ואין ספק שהדור של היום אנו מקבל מהות, סרבן לא לוקח אחראיות והלימודים אינו בראש מעייניו. ואין ספק שהצבת גבולות , חוקים , ומוסכמות יוכלו רק לעזור לנו להתמודד עם הנוער   
  • 1886 צפיות

    הגנה על ילדים ברשת

    נוצר על ידי גלית נקש 13:11 @ 01-06-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 18:58 @ 13-02-2016
    לדעתי ההורים חייבים להשמור על ילדיהם גם במחיר של פגיעה בפרטיותם . על ההורה להתעדכן במה שהילד עושה ברשת עם  מי הוא מתכתב , באיזה אתרים הוא גולש, איזה תמונות מעלה לרשת. בנוסף על ההורה להגביל את זמן השימוש של הילד ברשתות החברתיות. הפגיעה...
  • 2386 צפיות
    • ציבורי

    נוכחות הורית על חשבון פרטיות הילד - האם זה נכון לעשות?

    נוצר על ידי אבי 01:25 @ 25-05-2014 תגובות (5) תגובה אחרונה מאת זיו לפיד 23:49 @ 02-02-2016
    לדעתי אחד הדברים החשובים שמאפשרים לנו לשמור על ילדינו הוא נוכחות הורית. הבעיה עד כמה אנו יכולים להיות נוכחים בכל פעילויות ילדינו ברשת והאם זה נכון לפלוש לפרטיותם ? אין לי ספק שהורה צריך ללמוד לקרוא "תמרורי אזהרה" שאותם הילד "מפזר", ואם משהו נראה...
  • 1261 צפיות
    • ציבורי

    דעתי הכנה

    נוצר על ידי רעות יעקבי 22:20 @ 31-12-2015
    רננה היקרה אני בטוחה שבימינו יש לכך ערך רב ובעיקר בעיני תלמידינו. אנו עושים צעד גדול לקראתם ומשתמשים בעולמם לטובת למידה. זוהי עבורם לדעתי  למידה משמעותית יותר. רבה התולעת מהנזק ואם נשכיל לעניין ולחדש לא ינצלו זאת לרעה. כשילמדו להעריך את הכלי...
  • 726 צפיות
    • ציבורי

    הצעות

    נוצר על ידי סיון 16:09 @ 05-12-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת יורם אורעד 13:31 @ 06-12-2015
    הי יהודית. אני מחנכת כיתה מזה עשר שנים ובהחלט מסכימה שחייבים בכל פעם להמציא מחדש את הגלגל כשזה מגיע להתמודדות עם בעיות משמעת. הדור הופך להיות יותר קשה, יותר מרדן ומתירני והגבולות נמתחים ונבדקים בכל פעם מחדש. אני מאמינה שכדי להתמודד עם הנושא, קודם כל...
  • 5586 צפיות
    • ציבורי

    תודות וקריאה לשיתוף פעולה

    נוצר על ידי עידן ירון 08:56 @ 10-06-2015
    תודה מקרב לב לכל השותפים הרבים של יום העיון. הארגון היה מופתי, והיום עצמו היה מעניין, תוסס ומעורר מחשבה. האתגר העומד בפנינו עתה הוא להרחיב את המעגלים המאפשרים והמקיימים הלכה למעשה דיאלוג במערכת החינוך. קולם של התלמידים צריך להישמע, ובה במידה קולם...
  • 6834 צפיות
    • ציבורי

    כדאיות השקעת הזמן בהשתתפות ברשתות החברתיות

    נוצר על ידי אורה 23:00 @ 07-06-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת יורם אורעד 23:36 @ 07-06-2015
    שלום רב, קראתי את דבריה של יעל בעיון רב, אני מבינה את הדילמה שכתבה בדבריה וברצוני להתייחס לכך: הרשתות החברתיות בהם שותפים העמיתים לעבודה, הם רשתות מבורכות בהם ניתן לחלוק את התובנות המקצועיות, לשתף בחומרים חדשים וישנים, אני במקצועי גננת ולנו...
  • 464 צפיות
    • ציבורי

    אקדמאים במשרד החינוך

    נוצר על ידי קטי 08:57 @ 01-06-2015
    אני מסכימה בהכרח עם ריקי. משרד החינוך צריך להעריך את האקדמאים שעברו הסבה ולא להקשות עליהם. זאת לא הבעיה היחדיה במשרד החינוך! המערכת כה גדולה ובירוקרטיה לא גמישה ,וכמובן לא מתחשבת באנשים. צריך לעלות את המעמד של המורה ולמשוך למשרד החינוך כמה שיותר...
  • 568 צפיות
    • ציבורי

    על מי מוטלת האחריות על שימוש נכון ובטוח באינטרנט של הילדים.

    נוצר על ידי מיכל אביר 10:31 @ 11-05-2015 תגובות (3) תגובה אחרונה מאת שרית עתמי רדא 02:02 @ 28-05-2015
    כאשר אנחנו באים לבחון על מי מוטלת האחריות על השימוש הנכון באינטרנט של הילדים, אני רואה שני גורמים עיקרים האחראים לדבר: הגורם הראשון הוא ההורים - ולדעתי הוא הגורם האחראי- שכן הם המבוגר האחראי על הילד ועל מעשיו , הם אילו אשר מאפשרים לו להחשף לרשת לכן...
  • 467 צפיות
    • ציבורי

    הכנת/תכנון יחידות לימוד באנגלית תוך שימוש ברשתות החברתיות

    נוצר על ידי סיגל נוסן 16:10 @ 25-05-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת יורם אורעד 18:28 @ 25-05-2015
    שלום לכולם אלו הם צעדי הראשונ ים באתר שלובים. שמחתי למצוא את הרעיון להכנת יחידות לימוד ברשתות החברתיות. מכיוון שהנני מור לאנגלית בתיכון המגישה לבגרות בכל רמות הלימוד, הרי שאשמח לשתופי פעולה עם מורים אחרים כמוני לחשיבה, היגוי והכנת יחידות...
  • 2209 צפיות

    סכנות האינטרנט

    נוצר על ידי מיכל יהב 17:31 @ 04-05-2014 תגובות (6) תגובה אחרונה מאת טל טבלן 12:47 @ 23-05-2015
    לדעתי הורים צריכים להיות מעורבים במה שהילדים שלהם חווים באינטרנט, ובמידה מסויימת לשנות את כללי השימוש- כמו לחסום אתרים לא רצויים. כדאי לשבת ולדבר עם הילדים כיצד משתמשים באינטרנט בצורה הטובה והבטוחה ביותר- למשל בנושאים כמו שיחות עם זרים, פרסום תמונות...
  • 698 צפיות
    • ציבורי

    העברית הדיגיטאלית

    נוצר על ידי יפעת בן אהרון 10:16 @ 06-05-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת מזל דן 17:33 @ 22-05-2015
    האינטרנט והרשתות החברתיות נכנסו במלוא עוצמתן לחיינו בשנים האחרונות והביאו למהפכה טכנולוגית, חברתית אך גם לשונית. השאלה הנשאלת האם התהליך שעוברת השפה העברית הינו חיובי? שלילי? התשובה אינה חד משמעית. מילים רבות מהאנגלית חדרו ללקסיקון שלנו, קיצורים...
  • 388 צפיות
    • ציבורי

    תגובות והשלכות על דוח הורייזן

    נוצר על ידי סמדר בר-טל 10:42 @ 18-05-2015
    שלום אני מזמינה את חברי הקבוצה וחברים נוספים ברשת לדון על השלכות של דוח הורייזן למערכת החינוך בישראל ובעולם
  • 1468 צפיות
    • ציבורי

    האם ניתן להחזיר את הגלגל אחורנית?

    נוצר על ידי ליעד ברח"ד 12:23 @ 14-05-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת דפנה רוזין 20:53 @ 16-05-2015
    אני מתעניין בשאלה האם יש אפשרות להחזיר את הגלגל אחורה בנושא המדיה בכלל ובנושא הרשתות החברתיות בפרט. השאלה הראשונה שצריך לדון בה במסגרת זו היא, האם בכלל צריך להחזיר את הגלגל אחורה, האם זה כדאי והאם היינו רוצים בזה. לטעמי התשובה בגדול היא כן....
  • 6169 צפיות
    • ציבורי

    שגיאות כתיב והרשת החברתית

    נוצר על ידי libar 14:37 @ 24-04-2013 תגובות (3) תגובה אחרונה מאת יפעת בן אהרון 09:45 @ 06-05-2015
    תהליך רכיש השפה וכתיבה ללא שגיאות כתיב הוא תהליך שנמשך מספר שנים בשנים הראשונות של רכישת השפה הכתובה. הרשת החברתית מאפשרת התנסות גדולה יותר, חשיבה על המילים הנכתבות, מאפשרת לילדים עם קושי גרפומוטורי כתיבה משוחררת. ללא השקעת מאמץ פיזי, והתרכזות...
  • 922 צפיות
    • ציבורי

    כיתה ו' - It is amazing / Guinness records

    נוצר על ידי אליזה אלבז 12:48 @ 15-03-2012 תגובות (3) תגובה אחרונה מאת עינב 10:29 @ 05-05-2015
    מה אתן חושבות להשיג באמצעות היחידה? הקניית comparative and superlative adjectives מה תרצו לחשוף בפני התלמידים? מגוון רחב של שיאי גינס. מה יהיה הערך המוסף לשימוש בטכנולוגיה? נגישות למידע - כניסה לאתר שיאי גינס. התלמידים יבחרו באיזה שיא ברצונם...
  • 2028 צפיות
    • ציבורי

    הכנס השנתי - כדי להיכנס לפורום יש להירשם תחילה לרשת שלובים

    נוצר על ידי גלעד גולדמן 11:12 @ 14-02-2015
    ההרשמה לרשת שלובים קצרה ופשוטה. לאחר מכן ניתן להגיב בפורום. להתראות
  • 1605 צפיות
    • ציבורי

    מי רוצה להדפיס את עצמו במדפסת תלת-מימד? מזכרת לדורות הבאים

    נוצר על ידי סמדר בר-טל 09:00 @ 26-01-2015 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת יורם אורעד 09:28 @ 26-01-2015
    שלום   תכנסו לאתר  חנות בברלין שאפשר להדפיס במדפסת תלת מימד דמות של אנשים אמיתיים   מעניין אבל גם קצת מפחיד , לא? http://www.twinkind.com/en/landing סמדר
  • 2075 צפיות
    • ציבורי

    שאלות על המפגש השני

    נוצר על ידי מירי 22:58 @ 24-12-2014
    שאלו את סיגל או ציפי וגם אותנו ואת החברים האחרים
  • 2994 צפיות
    • ציבורי

    סרטונים - סביבת Blackboard

    נוצר על ידי עינת רוזנר 17:54 @ 26-11-2014
    במסגרת הכינוס המקוון ״עברית בקוונה תחילה״, נותן המדור לסביבות הוראה ולמידה מקוונות במכון מופ״ת הדרכות פדגוגיות-טכנולוגיות למשתתפים. העלינו כעת סרטוני הדרכה לקבוצה שישמשו את כל המעוניין.
  • 1757 צפיות
    • ציבורי

    ברוכות/ים הבאות/ים לפורום של מנהלות הגיל הרך באיגוד מנהלות/י המחלקות לחינוך. יש להצטרף לרשת שלובים תחילה

    נוצר על ידי גלעד גולדמן 00:47 @ 26-10-2014
    ברוכות/ים הבאות/ים לפורום של מנהלות הגיל הרך באיגוד מנהלות/י המחלקות לחינוך    

חיפוש קבוצות לפי תג

קבוצות בולטות

מדפסות תלת-ממד

מדפסות תלת-ממד

קבוצה זו נפתחה לקראת המפגש המקוון שיתקיים בכ
הכינוס הבין-לאומי המקוון   עברית בקוונה תחילה

הכינוס הבין-לאומי המקוון עברית בקוונה תחילה

הכינוס הבין-לאומי המקוון עברית בקוונה תחילה
אנשים ומחשבים, כנס דצמבר 2013

אנשים ומחשבים, כנס דצמבר 2013

עיתון חי-הכנס הבין-לאומי השישי בתחום הכשרת מורים בנושא: “חינוך משנה מציאות״

עיתון חי-הכנס הבין-לאומי השישי בתחום הכשרת מורים בנושא: “חינוך משנה מציאות״

חלום מציאותי או מציאות חלומית - ספרי לימוד דיגיטליים

חלום מציאותי או מציאות חלומית - ספרי לימוד דיגיטליים

קבוצה העוסקת בספרי לימוד דיגיטליים, בשימוש בהם ובהשלכותיהם
מידענות וטיפול במידע

מידענות וטיפול במידע

כל המכלול של טיפול במידע הן בכיתה והן מחוץ לכיתה, בקורסים ומחוץ לקורסים
הוראת המדעים

הוראת המדעים

קבוצה לדיון בנושאים שונים בהוראת המדעים
תמיכה טכנית

תמיכה טכנית

תמיכה טכנית, שלובים