בשלובים: 3027 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 204.קבוצות

פעילות הקבוצה

  • zipora הוסיף/ה את הקובץ יצירת סביבה לימודית מסקרנת 16:14 @ 30-11-2017
    יצירת סביבה לימודית מסקרנת
  • zipora הגיב/ה לאלבום "ניפוץ" כותלי הכיתה... 12:50 @ 30-11-2017
    ה'רווח המוסף' בלמידה - הוראה ב'כיתה חכמה'   כיתת הלימוד כמעט לא השתנתה מאז תקופת המהפכה התעשייתית. אנחנו נמצאים עדיין במציאות של לוח וגיר, מורה מול תלמידים, שולחנות בטורים, העברת מידע בדרך פרונטלית,  דרישה לשינון להפעלת הזיכרון, עשיית...
    "ניפוץ" כותלי הכיתה...
  • תהילה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 10:05 @ 27-11-2017
    השיעור היה מעניין, למדתי כלים חדשים ללמידה בכיתה.  את האמת אני פחות מתמצאת בכלי תקשוב ולכן יותר קשה לי להתחבר לדרך למידה זו.  ככל שאני מתנסה יותר בכלים השונים אני צוברת יותר ביטחון בהם ואולי כאשאהיה מורה אשתמש בהם בכיתה.  תודה לך
  • חן דריינוף הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 09:10 @ 27-11-2017
    הלמידה היא למידה שיתופית ומעניינת, מאתגרת ונותת לנו לימוד והתנסות בצורה אחרת. למידה מסוג זה היא למידה משמעותית- בנוסף זה מאפשר התמצאות במרחב ומביא את הפסוקים לידי מעש והבנה גאוגרפית של מיקום של הדברים וגרך כך מאפשר להעמיק בלימוד ומעלה שאלות ודילמות...
  • עטרה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 20:32 @ 26-11-2017
    היה שיעור מיוחד במינו,הרגשתי שהלימוד נלמד בצורה מעניינת ופתח לנו את צורת החשיבה.אני חושבת ששיעורים מסוג זה גורמים לתלמידים ליהות שותפים ופעילים באופן יוצא דופן וכך מקרבים אותם אל הנושא הנלמד.
  • עדיה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 20:16 @ 21-11-2017
    השיעור היה מעניין וחוויתי,הדרך שבה המרצה העבירה את השיעור גרם לי יותר להתחבר לסיפור התנכ"י ולהבין אותו..אני חושבת שאם הוא היה עובר בדרך הישנה של קריאה מהתנך והסבר הנקרא פחות הייתי מתחברת לקטע,תודה רבה 
  • רעות הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 21:03 @ 20-11-2017
    השיעור היה מעניין וחוויתי. אני חושבת שכתלמידה הייתי נהנית מאוד משילוב פעילות כזו במהלך השיעור.
  • מעיין זערור הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 19:44 @ 20-11-2017
    אין ספק שלמידה בצורה הזאת הרבה יותר משמעותית ומהנה,הרבה יותר כיף לחקור לבד ולגלות לבד,גם בתור קבוצה וגם כיחיד. אנחנו רואות לאט לאט שכל העניין של החדשנות בלימודים לא ככ נורא ואפילו יכול להיות ממש נחמד,בתור תלמידה אני בטוחה שהייתי נהנית בשיעור כזה...
  • גני הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 19:11 @ 20-11-2017
    אני מרגישה שבתור תלמידה למדתי הרבה יותר בשיעור הזה מאשר אם הייתי לומדת את החומר הזה בדרך שרגילה לי (הוראה פרונטלית.) דרך גוגל מפות, הצלחתי לחקור את הנושא ולראות בדיוק איפה כל אירוע בסיפור התקיים. אני גם למדתי עם שאר הבנות בקבוצה שלי מה התרחש בכל...
  • יעלה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 11:56 @ 20-11-2017
    השיעור היה מעניין מאוד ומוחשי בהתאמה לחומר הלימודי (שופטים), אך מצד הכלים הלימודיים הרגשתי שהיו חסרים לי כלים להבין איך לעשות את המטלות. חסר לי רקע ותירגול על תוכנת הגוגל מפס.. וגם המעברים מהפסוקים והמקומות המצויינים שם למקומות שכתובים על המפה היו...
  • גל שנער הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 11:17 @ 20-11-2017
    הקבוצה של רבקה, אלמוג, צופיה וגל:לדעתנו המשימה הייתה חווייתית מאוד, הצלחנו להבין לעומק איפה באמת התרחשו כל המאורעות שנכתבו, ולא רק לקרוא אותם מהתנ"ך.הלימוד היה תמציתי ומעניין, לעומת הלמידה הישנה שהיא יותר מייגעת וכוללת הרבה קריאה עיונית, שכיום פחות...
  • עדי סילוק הוסיף/ה דיון חדש שופטים פרק ד' - על המפה 09:57 @ 20-11-2017
    דעתנו על הפעילות של פרק ד' בשופטים יחד עם לימודי ארץ ישראל וגוגל maps
  • עדיה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 14:27 @ 19-11-2017
    אני חושבת שאין לעמיד את מערכת החינוך לדין מכיון שאני לא חושבת שזה אשמתם,אני חושבת שהחיפוש פה באשמים הוא לא נכון ולא יועיל, מורה שבחר להיכנס למערת החינוך לקח את זה על עצמו למרות שידע שזאת משימה לא פשוטה, מורה שבחר להיכנס למערת החינוך נכנס למערכת...
  • רבקה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:25 @ 19-11-2017
    לדעתי יש להעמיד לדין את מערכת החינוך. כל העולם התקדם והתלמידים שלנו בדור אחר, אנחנו נמצאים במאה ה-21. עלינו כמורים לעניין יותר את התלמידים ולהפעיל אותם ולהפסיק להשתמש בשיטת "המורה מדבר כל הזמן". אנו צריכים להתאים את דרך ההוראה שלנו לתקופה בה אנו...
  • אלמוג הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:25 @ 19-11-2017
    לדעתי יש להעמיד את מערכת החינוך למשפט, כי דרך הלימוד במערכת החינוך של היום לא מתאימה לדור התלמידים של היום. התלמידים רוצים וצריכים מאוד להיות פעילים בשיעור, יש להם פחות סבלנות לשבת בכיתה ולהקשיב למורה כמו פעם, לכן הישיבה בשולחנות בשקט מול הלוח לא...
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:17 @ 19-11-2017
    התמודדות עם גילויים וחידושים...בתקופת 'ימי הביניים'... www.youtube.com מה דעתך על כניסתה של הפדגוגיה החדשנית וסביבות הלמידה עתירות הטכנולוגיה למערכת החינוך?
  • מעיין זערור הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 22:54 @ 16-11-2017
    אכן סרטון רלוונטי מאוד לימינו ולתפקידנו. כן,קיימת אטימות מסויימת במערכת החינוך אך אני בטוחה שהיא נובעת מפחד ובלבול ולא חלילה מתוך כוונה להרע. זהו דור מתקדם שהולך ומתפתח בקצב מסחרר ואני חושבת שרוב מערכת החינוך כיום הם ההורים והסבים וסבתות של...
  • עטרה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 21:40 @ 15-11-2017
    סרטון מדהים ומעורר התפעלות!אני חושבת שיש להעמיד למשפט את מערכת החינוך שלא מתקדמת.התלמידים היום יכולים ללמוד בשיטות חדשות של המאה ה-21 ולא להישאר מאוחרה כמו בשאר הרבדים של החיים.יש בכך יתרונות רבים למורה ולתלמיד, לפתח יצירתיות ,לעניין ולסקרן אותם...
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 14:48 @ 14-11-2017
    ציטוט מהסרטון: "די עם לימודי הליבה הרגילים במקום זה בואו נגיע לליבה של כל לב בכל כיתה" על המורה לעורר ולטפח למידה ויצירתיות באמצעות פעילויות חקר ופתרון בעיות, וזאת תוך כדי עבודה שיתופית בטכנולוגיות מידע; ליצור חוויות למידה בסביבות עתירות...
  • צופיה לביא הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 11:11 @ 14-11-2017
    לדעתי יש להעמיד למשפט את מערכת החינוך, שאינה עומדת בקצב ההתפתחות של המאה ה- 21, מפני שכמו שכל דבר בחיים שלנו השתכלל עם השנים ככה גם צורת הלימוד בבית הספר צריכה להשתנות. יש לבחון מחדש כיצד יש ללמד היום את התלמידים כאשר כל המידע נגיש להם...
הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

סטודנטיות משתפות בפעם הראשונה בכתה החכמה - בואו נחבור אליהן להתנסות. מוזמנים כל מי שפדגוגיה חדשנית ב'כיתה חכמה' קרובה לליבו/ה.