בשלובים: 2950 חברי רשת, 204.קבוצות

פעילות הקבוצה

  • עדיה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 20:16 @ 21-11-2017
    השיעור היה מעניין וחוויתי,הדרך שבה המרצה העבירה את השיעור גרם לי יותר להתחבר לסיפור התנכ"י ולהבין אותו..אני חושבת שאם הוא היה עובר בדרך הישנה של קריאה מהתנך והסבר הנקרא פחות הייתי מתחברת לקטע,תודה רבה 
  • רעות הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 21:03 @ 20-11-2017
    השיעור היה מעניין וחוויתי. אני חושבת שכתלמידה הייתי נהנית מאוד משילוב פעילות כזו במהלך השיעור.
  • מעיין זערור הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 19:44 @ 20-11-2017
    אין ספק שלמידה בצורה הזאת הרבה יותר משמעותית ומהנה,הרבה יותר כיף לחקור לבד ולגלות לבד,גם בתור קבוצה וגם כיחיד. אנחנו רואות לאט לאט שכל העניין של החדשנות בלימודים לא ככ נורא ואפילו יכול להיות ממש נחמד,בתור תלמידה אני בטוחה שהייתי נהנית בשיעור כזה...
  • גני הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 19:11 @ 20-11-2017
    אני מרגישה שבתור תלמידה למדתי הרבה יותר בשיעור הזה מאשר אם הייתי לומדת את החומר הזה בדרך שרגילה לי (הוראה פרונטלית.) דרך גוגל מפות, הצלחתי לחקור את הנושא ולראות בדיוק איפה כל אירוע בסיפור התקיים. אני גם למדתי עם שאר הבנות בקבוצה שלי מה התרחש בכל...
  • יעלה הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 11:56 @ 20-11-2017
    השיעור היה מעניין מאוד ומוחשי בהתאמה לחומר הלימודי (שופטים), אך מצד הכלים הלימודיים הרגשתי שהיו חסרים לי כלים להבין איך לעשות את המטלות. חסר לי רקע ותירגול על תוכנת הגוגל מפס.. וגם המעברים מהפסוקים והמקומות המצויינים שם למקומות שכתובים על המפה היו...
  • גל שנער הגיב/ה לדיון שופטים פרק ד' - על המפה 11:17 @ 20-11-2017
    הקבוצה של רבקה, אלמוג, צופיה וגל:לדעתנו המשימה הייתה חווייתית מאוד, הצלחנו להבין לעומק איפה באמת התרחשו כל המאורעות שנכתבו, ולא רק לקרוא אותם מהתנ"ך.הלימוד היה תמציתי ומעניין, לעומת הלמידה הישנה שהיא יותר מייגעת וכוללת הרבה קריאה עיונית, שכיום פחות...
  • עדי סילוק הוסיף/ה דיון חדש שופטים פרק ד' - על המפה 09:57 @ 20-11-2017
    דעתנו על הפעילות של פרק ד' בשופטים יחד עם לימודי ארץ ישראל וגוגל maps
  • עדיה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 14:27 @ 19-11-2017
    אני חושבת שאין לעמיד את מערכת החינוך לדין מכיון שאני לא חושבת שזה אשמתם,אני חושבת שהחיפוש פה באשמים הוא לא נכון ולא יועיל, מורה שבחר להיכנס למערת החינוך לקח את זה על עצמו למרות שידע שזאת משימה לא פשוטה, מורה שבחר להיכנס למערת החינוך נכנס למערכת...
  • רבקה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:25 @ 19-11-2017
    לדעתי יש להעמיד לדין את מערכת החינוך. כל העולם התקדם והתלמידים שלנו בדור אחר, אנחנו נמצאים במאה ה-21. עלינו כמורים לעניין יותר את התלמידים ולהפעיל אותם ולהפסיק להשתמש בשיטת "המורה מדבר כל הזמן". אנו צריכים להתאים את דרך ההוראה שלנו לתקופה בה אנו...
  • אלמוג הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:25 @ 19-11-2017
    לדעתי יש להעמיד את מערכת החינוך למשפט, כי דרך הלימוד במערכת החינוך של היום לא מתאימה לדור התלמידים של היום. התלמידים רוצים וצריכים מאוד להיות פעילים בשיעור, יש להם פחות סבלנות לשבת בכיתה ולהקשיב למורה כמו פעם, לכן הישיבה בשולחנות בשקט מול הלוח לא...
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 13:17 @ 19-11-2017
    התמודדות עם גילויים וחידושים...בתקופת 'ימי הביניים'... www.youtube.com מה דעתך על כניסתה של הפדגוגיה החדשנית וסביבות הלמידה עתירות הטכנולוגיה למערכת החינוך?
  • מעיין זערור הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 22:54 @ 16-11-2017
    אכן סרטון רלוונטי מאוד לימינו ולתפקידנו. כן,קיימת אטימות מסויימת במערכת החינוך אך אני בטוחה שהיא נובעת מפחד ובלבול ולא חלילה מתוך כוונה להרע. זהו דור מתקדם שהולך ומתפתח בקצב מסחרר ואני חושבת שרוב מערכת החינוך כיום הם ההורים והסבים וסבתות של...
  • עטרה הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 21:40 @ 15-11-2017
    סרטון מדהים ומעורר התפעלות!אני חושבת שיש להעמיד למשפט את מערכת החינוך שלא מתקדמת.התלמידים היום יכולים ללמוד בשיטות חדשות של המאה ה-21 ולא להישאר מאוחרה כמו בשאר הרבדים של החיים.יש בכך יתרונות רבים למורה ולתלמיד, לפתח יצירתיות ,לעניין ולסקרן אותם...
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 14:48 @ 14-11-2017
    ציטוט מהסרטון: "די עם לימודי הליבה הרגילים במקום זה בואו נגיע לליבה של כל לב בכל כיתה" על המורה לעורר ולטפח למידה ויצירתיות באמצעות פעילויות חקר ופתרון בעיות, וזאת תוך כדי עבודה שיתופית בטכנולוגיות מידע; ליצור חוויות למידה בסביבות עתירות...
  • צופיה לביא הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 11:11 @ 14-11-2017
    לדעתי יש להעמיד למשפט את מערכת החינוך, שאינה עומדת בקצב ההתפתחות של המאה ה- 21, מפני שכמו שכל דבר בחיים שלנו השתכלל עם השנים ככה גם צורת הלימוד בבית הספר צריכה להשתנות. יש לבחון מחדש כיצד יש ללמד היום את התלמידים כאשר כל המידע נגיש להם...
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 09:30 @ 14-11-2017
    בנוסף לדג האומלל בסרטון, בתמונה מופיעים הפיל, הקוף, ואחרים, שאמורים להתמודד עם אותה משימה - לטפס על העץ http://online.orot.ac.il/pluginfile.php/21579/mod_assign/intro/14753_493965710656015_2110298147_n_2.jpg הקישי על הקישור לעיל
  • zipora הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 09:25 @ 14-11-2017
    כולנו מסכימות שמערכת החינוך עומדת בפני אתגר רציני. הפדגוגיה המסורתית, זו ששלטה לפני תקופת טכנולוגיות המידע וקיימת כיום בבתי ספר רבים, מתבססת על הפדגוגית שהמורה במרכז, ועיקר תפקידו להעביר ידע לתלמידים. הפדגוגיה המסורתית מתאפיינת בכך, שכל האנשים...
  • טל הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 22:19 @ 13-11-2017
    הסרטון ממש מדהים ! הקטע עם התמונות, שהכל בעולם התקדם במהירות לעומת החינוך, שיטות הלימוד בבית הספר וההוראה נשארה כמעט אותו דבר. שינה לי משהו ברצונות, בזמן שאני לומדת להיות מורה אני רוצה ללמוד איך להגיע להרבה תלמידים ולא רק אלה "שמוצלחים" בלימודים...
  • רוני הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 21:44 @ 13-11-2017
    אני חושבת שהסרטון ממש ממש עוצמתי ומעורר לחשיבה !! אני ממש מסכימה עם הצורך שעולה בסרטון בשינוי מהפכני במערכת החינוך, אני חושבת שאנו צריכים לעשות חשבון נפש ולהגיע למסקנות איך אפשר באמת לקדם לחדש ולשפר את תחום זה .  אני מודה לכם על הסרטון ומקווה...
  • אפק קעטבי הגיב/ה לדיון הוראה - למידה במאה ה -21 17:28 @ 13-11-2017
    לדעתי צריך ולא צריך להעמיד לדין את מערכת החינוך. מצד אחד הדובר מסביר בצורה יפה ונכונה מאוד את הצורך להתקדמות, לשיפור דרכי הלמידה, לשינוי גישה חינוכית ושדורג מקצועות הלימוד שנלמדים במערכות החינוך. אני מאוד מסכימה שחשוב מאוד לתת מקום גם לכשרונות,...
הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

סטודנטיות משתפות בפעם הראשונה בכתה החכמה - בואו נחבור אליהן להתנסות. מוזמנים כל מי שפדגוגיה חדשנית ב'כיתה חכמה' קרובה לליבו/ה.