בשלובים: 2914 חברי רשת, 2 עכשיו ברשת, 203.קבוצות

פעילות הקבוצה

  • בחרתי לראיין משתתפי הכנס - עניין אותי מה הרשים אותם ביותר, איזה תובנות עלו להם. ראיון עם ד"ר ג'ני ליין מאוניברסיטת אדית כוואן באוסטראליה - השותפה שלי במחקר - קישור ראיון עם פרופ' מרגריטה גברילובה מאוניברסיטת פנזה ברוסיה - השותפה שלי במחקר -...
  • בחרתי לראיין משתתפי הכנס - עניין אותי מה הרשים אותם ביותר, איזה תובנות עלו להם. ראיון עם ד"ר ג'ני ליין מאוניברסיטת אדית כוואן באוסטראליה - השותפה שלי במחקר - קישור ראיון עם פרופ' מרגריטה גברילובה מאוניברסיטת פנזה ברוסיה - השותפה שלי במחקר -...
  • סמדר בר-טל הוסיף/ה תגובה לדף רשמים והרהורים 07:43 @ 08-07-2013
    ציפי שלום  תשמרי תמיד על הרגישות הכללית והחברתית  שלך
  • zipi Zelkovich הוסיף/ה תגובה לדף רשמים והרהורים 14:42 @ 06-07-2013
    שרה תודה, כתבתי קודם תגובה ארוכה ומנומקת , משום מה לא עלתה מסה לשחזר מה עניתי. כן... אני חושבת שהדרך להגיב הוא לקיים דיון רציני החל מהמכללה שלנו לגהי מטרות התואר השני, מטרות המחוון . אינני מזלזלת בדרישות המל"ג אני בעד ערך מוסף שמתייחס לפרופסיה של...
  • שרה קלצ'קו הוסיף/ה תגובה לדף רשמים והרהורים 13:23 @ 06-07-2013
    ציפי, קראתי בעניין את רשמיך. לצד העניין הרב שעורר בי הכנס גם לי הייתה תחושה של החמצה: עומס רב ולא די דיאלוגים, כי בריצה מהרצאה להרצאה כבר לא מספיקים לדון בדברים חשובים. ואני חיפשתי תובנות חדשות או גם ישנות, לראות היכן אנחנו נמצאים ולאן...
  • zipi Zelkovich יצר/ה דף רשמים והרהורים 11:54 @ 06-07-2013
    עברו 48 שעות מאז ננעל הכנס בחגיגיות בנוכחות שר החינוך וחלוקת הפרסים שרגשה אותי במיוחד והפעם לאנשים שפגשתי אותם בצמתים שונים בחיי. • ד"ר שרה זיו החזירה אותי לצריף בחצר לוינסקי שם היינו מתכנסים המדריכים הפדגוגיים להחליף חוויות ותכניות הדרכה, לתרום...
    תגובות
    • שרה קלצ'קו 13:23 @ 06-07-2013
      ציפי,
      קראתי בעניין את רשמיך.
      לצד העניין הרב שעורר בי הכנס גם לי הייתה תחושה של החמצה:
      עומס רב ולא די דיאלוגים, כי בריצה מהרצאה להרצאה כבר לא מספיקים לדון בדברים חשובים.
      ואני חיפשתי תובנות חדשות או גם ישנות, לראות היכן אנחנו נמצאים ולאן פנינו.
      זה מחזיר אותי להערה הקצרה שהשמעת לי במהלך הכנס בעניין עבודות הגמר:
      מה המטרות שלנו - להפוך את המורים לחוקרים שיודעים איך לבצע מחקר או איך לבצע הערכה שיטתית של פעולות שהם מבצעים בבתי הספר?
      כאן חסר החיבור לשטח.
      זו חלק מהשמרנות האקדמית כי הדרישות מגיעות אלינו ממל"ג.
      לא יודעת מה אפשר לעשות כדי לרענן את החשיבה.
      אבל כדאי וחשוב לנסות.
      שרה קלצ'קו
    • zipi Zelkovich 14:42 @ 06-07-2013

      שרה תודה,
      כתבתי קודם תגובה ארוכה ומנומקת , משום מה לא עלתה מסה לשחזר מה עניתי.
      כן... אני חושבת שהדרך להגיב הוא לקיים דיון רציני החל מהמכללה שלנו לגהי מטרות התואר השני, מטרות המחוון .
      אינני מזלזלת בדרישות המל"ג אני בעד ערך מוסף שמתייחס לפרופסיה של הוראה וכמו שעוזי מלמד ציין, איפה האינטואיציה, פתאום הכל מדיד, איפה האישיות של הכותב, איפה האמטיה שלו, איפה יכולת היישום שלו. הבה נקיים דיון פדגוגי ולא רק מסכם ונותן ציון.
      אחרת למה צריך תואר שני אם יוצא סטודנט מבלי ששיפר את המקצוענות שלו לא רק בתוכן, אלא במהות, ביחסי אנוש, בסובלנות בהקשבה , התייחסות לאחר בהתאמה. הם זה מה שאנו מוציאים?
      וגם אנו כמודל לא יותר טובים, הכל פרונטלי, פסיבי כמו שכתבת לא נושמים, לא מגיבים לא מפנימים והמיקרופונים (כמעט כמו האח הגדול - ב-1984, זועק להמון לבוא להרצאה הבאה)
      ואני חושבת מעבר להתעדכנות ולהלא קיימנו שום דיון פרופסיונאלי. שמענו את פרופ' שרון שמחדשת רעיון חינוכי ישן (אמנם טוב) אבל בואי נדון.
      זהו , חייבים אחת לתמיד לחשוב האם אנו רוצים הכשרת מורים שזו אוניברסיטה או הכשרת מורים שזו פרופסיה, מבלי לזלזל בגישה הראקדמית.

    • סמדר בר-טל 07:43 @ 08-07-2013

      ציפי שלום

       תשמרי תמיד על הרגישות הכללית והחברתית  שלך

  • zipi Zelkovich יצר/ה דף רשמים והרהורים 11:53 @ 06-07-2013
    עברו 48 שעות מאז ננעל הכנס בחגיגיות בנוכחות שר החינוך וחלוקת הפרסים שרגשה אותי במיוחד והפעם לאנשים שפגשתי אותם בצמתים שונים בחיי. • ד"ר שרה זיו החזירה אותי לצריף בחצר לוינסקי שם היינו מתכנסים המדריכים הפדגוגיים להחליף חוויות ותכניות הדרכה, לתרום...
    תגובות
    • שרה קלצ'קו 13:23 @ 06-07-2013
      ציפי,
      קראתי בעניין את רשמיך.
      לצד העניין הרב שעורר בי הכנס גם לי הייתה תחושה של החמצה:
      עומס רב ולא די דיאלוגים, כי בריצה מהרצאה להרצאה כבר לא מספיקים לדון בדברים חשובים.
      ואני חיפשתי תובנות חדשות או גם ישנות, לראות היכן אנחנו נמצאים ולאן פנינו.
      זה מחזיר אותי להערה הקצרה שהשמעת לי במהלך הכנס בעניין עבודות הגמר:
      מה המטרות שלנו - להפוך את המורים לחוקרים שיודעים איך לבצע מחקר או איך לבצע הערכה שיטתית של פעולות שהם מבצעים בבתי הספר?
      כאן חסר החיבור לשטח.
      זו חלק מהשמרנות האקדמית כי הדרישות מגיעות אלינו ממל"ג.
      לא יודעת מה אפשר לעשות כדי לרענן את החשיבה.
      אבל כדאי וחשוב לנסות.
      שרה קלצ'קו
    • zipi Zelkovich 14:42 @ 06-07-2013

      שרה תודה,
      כתבתי קודם תגובה ארוכה ומנומקת , משום מה לא עלתה מסה לשחזר מה עניתי.
      כן... אני חושבת שהדרך להגיב הוא לקיים דיון רציני החל מהמכללה שלנו לגהי מטרות התואר השני, מטרות המחוון .
      אינני מזלזלת בדרישות המל"ג אני בעד ערך מוסף שמתייחס לפרופסיה של הוראה וכמו שעוזי מלמד ציין, איפה האינטואיציה, פתאום הכל מדיד, איפה האישיות של הכותב, איפה האמטיה שלו, איפה יכולת היישום שלו. הבה נקיים דיון פדגוגי ולא רק מסכם ונותן ציון.
      אחרת למה צריך תואר שני אם יוצא סטודנט מבלי ששיפר את המקצוענות שלו לא רק בתוכן, אלא במהות, ביחסי אנוש, בסובלנות בהקשבה , התייחסות לאחר בהתאמה. הם זה מה שאנו מוציאים?
      וגם אנו כמודל לא יותר טובים, הכל פרונטלי, פסיבי כמו שכתבת לא נושמים, לא מגיבים לא מפנימים והמיקרופונים (כמעט כמו האח הגדול - ב-1984, זועק להמון לבוא להרצאה הבאה)
      ואני חושבת מעבר להתעדכנות ולהלא קיימנו שום דיון פרופסיונאלי. שמענו את פרופ' שרון שמחדשת רעיון חינוכי ישן (אמנם טוב) אבל בואי נדון.
      זהו , חייבים אחת לתמיד לחשוב האם אנו רוצים הכשרת מורים שזו אוניברסיטה או הכשרת מורים שזו פרופסיה, מבלי לזלזל בגישה הראקדמית.

    • סמדר בר-טל 07:43 @ 08-07-2013

      ציפי שלום

       תשמרי תמיד על הרגישות הכללית והחברתית  שלך

  • zipi Zelkovich יצר/ה דף רשמים והרהורים 11:51 @ 06-07-2013
    עברו 48 שעות מאז ננעל הכנס בחגיגיות בנוכחות שר החינוך וחלוקת הפרסים שרגשה אותי במיוחד והפעם לאנשים שפגשתי אותם בצמתים שונים בחיי. • ד"ר שרה זיו החזירה אותי לצריף בחצר לוינסקי שם היינו מתכנסים המדריכים הפדגוגיים להחליף חוויות ותכניות הדרכה, לתרום...
    תגובות
    • שרה קלצ'קו 13:23 @ 06-07-2013
      ציפי,
      קראתי בעניין את רשמיך.
      לצד העניין הרב שעורר בי הכנס גם לי הייתה תחושה של החמצה:
      עומס רב ולא די דיאלוגים, כי בריצה מהרצאה להרצאה כבר לא מספיקים לדון בדברים חשובים.
      ואני חיפשתי תובנות חדשות או גם ישנות, לראות היכן אנחנו נמצאים ולאן פנינו.
      זה מחזיר אותי להערה הקצרה שהשמעת לי במהלך הכנס בעניין עבודות הגמר:
      מה המטרות שלנו - להפוך את המורים לחוקרים שיודעים איך לבצע מחקר או איך לבצע הערכה שיטתית של פעולות שהם מבצעים בבתי הספר?
      כאן חסר החיבור לשטח.
      זו חלק מהשמרנות האקדמית כי הדרישות מגיעות אלינו ממל"ג.
      לא יודעת מה אפשר לעשות כדי לרענן את החשיבה.
      אבל כדאי וחשוב לנסות.
      שרה קלצ'קו
    • zipi Zelkovich 14:42 @ 06-07-2013

      שרה תודה,
      כתבתי קודם תגובה ארוכה ומנומקת , משום מה לא עלתה מסה לשחזר מה עניתי.
      כן... אני חושבת שהדרך להגיב הוא לקיים דיון רציני החל מהמכללה שלנו לגהי מטרות התואר השני, מטרות המחוון .
      אינני מזלזלת בדרישות המל"ג אני בעד ערך מוסף שמתייחס לפרופסיה של הוראה וכמו שעוזי מלמד ציין, איפה האינטואיציה, פתאום הכל מדיד, איפה האישיות של הכותב, איפה האמטיה שלו, איפה יכולת היישום שלו. הבה נקיים דיון פדגוגי ולא רק מסכם ונותן ציון.
      אחרת למה צריך תואר שני אם יוצא סטודנט מבלי ששיפר את המקצוענות שלו לא רק בתוכן, אלא במהות, ביחסי אנוש, בסובלנות בהקשבה , התייחסות לאחר בהתאמה. הם זה מה שאנו מוציאים?
      וגם אנו כמודל לא יותר טובים, הכל פרונטלי, פסיבי כמו שכתבת לא נושמים, לא מגיבים לא מפנימים והמיקרופונים (כמעט כמו האח הגדול - ב-1984, זועק להמון לבוא להרצאה הבאה)
      ואני חושבת מעבר להתעדכנות ולהלא קיימנו שום דיון פרופסיונאלי. שמענו את פרופ' שרון שמחדשת רעיון חינוכי ישן (אמנם טוב) אבל בואי נדון.
      זהו , חייבים אחת לתמיד לחשוב האם אנו רוצים הכשרת מורים שזו אוניברסיטה או הכשרת מורים שזו פרופסיה, מבלי לזלזל בגישה הראקדמית.

    • סמדר בר-טל 07:43 @ 08-07-2013

      ציפי שלום

       תשמרי תמיד על הרגישות הכללית והחברתית  שלך

  • המודל של קלוט כאינדיקטור של רמת האוריינות - מהרצאה של אלונה פרוקוש ברוך
  • nagarilan הוסיף/ה את הקובץ גם מרחוק אתה לומד על הכנס ומהכנס :) 16:12 @ 04-07-2013
    גם כאשר אינך משתתף באופן פיזי, רואים אנו שבסיוע הטכנולוגיה והעיתון "החי" ניתן להשאר מעודכנים ומסונכרנים כמעט Online במתרחש בכנס. זאת תודות לקהל אשרה תרם והעלה תמונות, סקרים, הגיגים ובלוגים כך שניתן להתרשם מהנעשה בכנס. התמונה המצורפת היא חלק מהתמונה...
  • מירב אסף הגיב/ה לקובץ Mooc 15:46 @ 04-07-2013
    נא להקליט בבקשה
  • עינת רוזנר הוסיף/ה את הקובץ Mooc 15:38 @ 04-07-2013
    גיי הורוויץ סורק מה קורה בעולם עם mooc ומה העתיד צופן לנו בנושא
    תגובות