בשלובים: 2881 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 203.קבוצות

שיעור דידקטיקה כללית בכיתה החכמה

657 צפיות
נוסף 14:16 @ 16-08-2016 מאת zipora

מתי: 8:30 - 9:50, 19-09-2016

תגובות

  • הילה 21:13 @ 19-09-2016

    היה שיעור מרתק היה ממש מעניין לדעת כיצד לגרום לתלמידים להתעניין בחומר הנלמד בצורה מסקרנת, חוויתית ומהנה 

    תודה רבה

  • הילה 21:13 @ 19-09-2016

    היה שיעור מרתק היה ממש מעניין לדעת כיצד לגרום לתלמידים להתעניין בחומר הנלמד בצורה מסקרנת, חוויתית ומהנה 

    תודה רבה

  • הילה 23:04 @ 31-10-2016

    היי, רציתי לשתף את דעתי האישית בקשר לשיעור הבנוי עפ"י דגם SOLE אני חושבת ששיעור מדגם זה הוא אמצעי דידקתי להוראה חשוב מאוד אך אני חושבת שהוא אינו מתאים כל כך למתכונת יומיומית מפני שאמנם אכן התלמיד התעניין בחומר הנלמד ובשאלה שנשאלה אך הוא יקח את זה לתחום העניין שלו ואני חושבת שזה יכול להוביל למצב שהחומר שנדרש מהמורה ללמד עלול להתפספס. לדוגמא: מורה להסטוריה ששואל שאלה שמסקרנת את התלמיד כגון "מדוע לפי דעתך היטלר שנא כל כך את היהודים?" זו שאלה שעלולה להתפרש ככללית ואם המורה לא ממקד את התלמיד מספיק הוא יכול להגיע לתשובה אחרת ועיון בחומר שונה ממה שהמורה ציפה ממנו ולכן אני חושבת שבתור מורה להיסטוריה פחות אשתמש בשיטת הוראה זו כי שאלות מההיסטוריה יכולות להיות ברב הפעמים פילוסופיות וכלליות ולעיתים גם לא אובייקטיביות

    אני חושבת שאשתמש בשיטה זו אך ורק שארצה להתחיל נושא וארצה לעורר את הסקרנות של תלמידיי אבל לא חושבת שאשתמש בזה על בסיס יומיומי 

    אך אני באמת חושבת ששיטת הוראה זו טובה ואפילו גאונית לשיעורים יותר מדעיים ופרקטיים.

התנסות בכתה החכמה במכללת אורות

התנסות בכתה החכמה במכללת אורות

סטודנטיות נכנסות בפעם הראשונה לכתה החכמה - בואו נחבור אליהן להתנסות - מוזמנים כל מי שפדגוגיה חדשנית ב'כיתה חכמה' קרובה לליבו/ה.