בשלובים: 2960 חברי רשת, 1 עכשיו ברשת, 204.קבוצות

שופטים פרק ד' - על המפה

396 צפיות
  • ציבורי

שופטים פרק ד' - על המפה

נוצר על ידי עדי סילוק 09:57 @ 20-11-2017 תגובות (9)

דעתנו על הפעילות של פרק ד' בשופטים יחד עם לימודי ארץ ישראל וגוגל maps

תגובות

  • גל שנער 11:17 @ 20-11-2017

    הקבוצה של רבקה, אלמוג, צופיה וגל:

    לדעתנו המשימה הייתה חווייתית מאוד, הצלחנו להבין לעומק איפה באמת התרחשו כל המאורעות שנכתבו, ולא רק לקרוא אותם מהתנ"ך.
    הלימוד היה תמציתי ומעניין, לעומת הלמידה הישנה שהיא יותר מייגעת וכוללת הרבה קריאה עיונית, שכיום פחות רלוונטית ופחות מתאימה לרוח הדברים.

  • יעלה 11:56 @ 20-11-2017

    השיעור היה מעניין מאוד ומוחשי בהתאמה לחומר הלימודי (שופטים), אך מצד הכלים הלימודיים הרגשתי שהיו חסרים לי כלים להבין איך לעשות את המטלות.

    חסר לי רקע ותירגול על תוכנת הגוגל מפס.. וגם המעברים מהפסוקים והמקומות המצויינים שם למקומות שכתובים על המפה היו קשים ומבלבלים.. מבחינתי זה דורש הנגשה עוד יותר ממה שהיה בשיעור, בלי לפגוע חס וחלילה. תחושה אישית שלי.

  • גני 19:11 @ 20-11-2017

    אני מרגישה שבתור תלמידה למדתי הרבה יותר בשיעור הזה מאשר אם הייתי לומדת את החומר הזה בדרך שרגילה לי (הוראה פרונטלית.) דרך גוגל מפות, הצלחתי לחקור את הנושא ולראות בדיוק איפה כל אירוע בסיפור התקיים. אני גם למדתי עם שאר הבנות בקבוצה שלי מה התרחש בכל מקום. ללמוד בדרך הזאת עוזר לתלמיד להצליח להתחבר לסיפור, להרגיש שיש ערך לסיפור ושהוא משמעותי. זה שיעור מאוד אקטיבי ואני מאוד אוהבת את הגישה "כל התלמידים כל הזמן." 

  • מעיין זערור 19:44 @ 20-11-2017

    אין ספק שלמידה בצורה הזאת הרבה יותר משמעותית ומהנה,הרבה יותר כיף לחקור לבד ולגלות לבד,גם בתור קבוצה וגם כיחיד.

    אנחנו רואות לאט לאט שכל העניין של החדשנות בלימודים לא ככ נורא ואפילו יכול להיות ממש נחמד,בתור תלמידה אני בטוחה שהייתי נהנית בשיעור כזה יותר משיעור רגיל,זה שובר שגרה,זה חדש וזה שונה, מאתגר ואפילו סוג של ''משחק'' , מעין משחק מטמון שעל כל אחד לגלות חלק במטרה להבין נושא רחב,מעודד את החשיבה,היצירתיות,מיומנויות מחשב וחברתיות.

  • רעות 21:03 @ 20-11-2017

    השיעור היה מעניין וחוויתי. אני חושבת שכתלמידה הייתי נהנית מאוד משילוב פעילות כזו במהלך השיעור.

  • עדיה 20:16 @ 21-11-2017

    השיעור היה מעניין וחוויתי,
    הדרך שבה המרצה העבירה את השיעור גרם לי יותר להתחבר לסיפור התנכ"י ולהבין אותו..
    אני חושבת שאם הוא היה עובר בדרך הישנה של קריאה מהתנך והסבר הנקרא פחות הייתי מתחברת לקטע,
    תודה רבה 

  • עטרה 20:32 @ 26-11-2017

    היה שיעור מיוחד במינו,הרגשתי שהלימוד נלמד בצורה מעניינת ופתח לנו את צורת החשיבה.
    אני חושבת ששיעורים מסוג זה גורמים לתלמידים ליהות שותפים ופעילים באופן יוצא דופן וכך מקרבים אותם אל הנושא הנלמד.

  • חן דריינוף 09:10 @ 27-11-2017

    הלמידה היא למידה שיתופית ומעניינת, מאתגרת ונותת לנו לימוד והתנסות בצורה אחרת.

    למידה מסוג זה היא למידה משמעותית- בנוסף זה מאפשר התמצאות במרחב ומביא את הפסוקים לידי מעש והבנה גאוגרפית של מיקום של הדברים וגרך כך מאפשר להעמיק בלימוד ומעלה שאלות ודילמות נוספות בנושא.

    כמו שאצלנו גילנו שדברוה נמצאת במכרז הארץ והמלחמה מתנהלת בצפון הארץ ודרך כך חקרנו על הסיבה לכך.

  • תהילה 10:05 @ 27-11-2017

    השיעור היה מעניין, למדתי כלים חדשים ללמידה בכיתה.

     את האמת אני פחות מתמצאת בכלי תקשוב ולכן יותר קשה לי להתחבר לדרך למידה זו.

     ככל שאני מתנסה יותר בכלים השונים אני צוברת יותר ביטחון בהם ואולי כאשאהיה מורה אשתמש בהם בכיתה.

     תודה לך

הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

הוראה - למידה בכיתה חכמה במכללת אורות ישראל, תשעח

סטודנטיות משתפות בפעם הראשונה בכתה החכמה - בואו נחבור אליהן להתנסות. מוזמנים כל מי שפדגוגיה חדשנית ב'כיתה חכמה' קרובה לליבו/ה.