בשלובים: 3183 חברי רשת, 206.קבוצות
  • דיון
  • למידה מיטבית בכיתה חכמה

נושאי דיון

  • 170 צפיות
    • ציבורי

    האם לדעתכן על המורה לזמן לתלמידים את האפשרויות המתוקשבות של המחשב?

    נוצר על ידי zipora 12:56 @ 11-12-2018 תגובות (14) תגובה אחרונה מאת רות בוצר 00:07 @ 18-01-2019
    למידה היא פיתוח של כישורים של פתרון בעיות וחשיבה יצירתית (קונסטרוקטיביזם, פיאג'ה, פרקינס, גרדנר). לכן, תפקידה של מערכת החינוך כיום, לזמן ללומד התמודדויות מאתגרות המאפשרות בנייה עצמית של ידע על ידי חילופי מידע בין הלומדים, הקניית מיומנויות של...
  • 188 צפיות
    • ציבורי

    כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות של פרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאגה

    נוצר על ידי zipora 13:20 @ 11-12-2018 תגובות (12) תגובה אחרונה מאת מוריה 17:01 @ 08-01-2019
    הסרטון "כיצד ללמד מתמטיקה ברוח התיאוריות שלפרקינס, הגישה הקונסטרוקטיביסטית והתיאוריה של פיאז'ה" נמצא באתר הקורס שלנו במוודל מתחת לשלובים -רשת חברתית - מקצועית של מכון מופ"ת. בסרטון של דן מאיר מלמד את התלמידים לפתור בעיות במתמטיקה בשיטת הוראה שונה...
  • 47 צפיות
    • ציבורי

    הוראה - למידה במאה ה - 21

    נוצר על ידי zipora 12:50 @ 11-12-2018 תגובות (2) תגובה אחרונה מאת אבישג 12:40 @ 08-01-2019
    סטוודנטית שלחה לי סרטון מרתק המתאר את החברה בימינו, שנמצאת בתוך מהפכה (מהפכה וירטואלית), שמאפיניה הם חידושים בתחומים רבים ושונים כמו תעשיה, כלכלה, עיתונות ותקשורת. מערכת החינוך, כחלק מתרבות המאה ה-21, נמצאת בלב מהפכה וירטואלית המאלצת את בית הספר...
  • 27 צפיות
    • ציבורי

    Debate בנושא פרשת אלטלנה

    נוצר על ידי zipora 10:53 @ 01-01-2019
    היגד 1 : יש להישמע להוראה של מפקד האצ"ל מנחם בגין למסור את הנשק לצה"ל. חשוב למנוע בכל מחיר מלחמת אחים, וחייבים להכיר במוסדות המדינה, גם אם העומדים בראשם "לא משלנו". היגד 2: אסור להישמע להוראה של מפקד האצ"ל מנחם בגין למסור את הנשק לצה"ל. הנשק חייב...
  • 85 צפיות
    • ציבורי

    הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה:

    נוצר על ידי zipora 09:08 @ 23-12-2018 תגובות (1) תגובה אחרונה מאת zipora 09:09 @ 23-12-2018
    הנחיות לבניית שיעור באמצעות הפעילויות שיישמנו בכיתה: צוותי העבודה (2) יתכננו שיעור על בסיס פדגוגיה חדשנית שהתנסינו בכיתה: יש לבסס את דרכי ההוראה על הפעלה ולא על מתן הוראות (הוראות = 'הוראה'). לכן,  עיסוק פעיל של התלמידים באיסוף ידע, בפירוש,...