בשלובים: 2864 חברי רשת, 203.קבוצות

למידה מבוססת עצמים ותופעות: סוג של פי. בי. אל?

218 צפיות
  • ציבורי
מאת יורם אורעד 12:38 @ 26-06-2016

קטגוריות: למידה

portal.macam.ac.il

image

 

פורטל מס"ע מסקר את מאמרו של פרופ' חנן יניב העוסק בשאלות שמעוררת למידה פרויקטאלית:

  • מה המטרה, התהליך או התוצר? 
  • מה המטרה, הקנקן או התוכן? – עד כמה חשוב התוכן אל מול עיצובו?
  • איך מונעים "חורים" בידע?
  • איך דואגים שתרומת כל אחד מחברי הצוות, תהפוך לנחלת כל הצוות?
  • מה עם הידע המבואי? האם לא צריך בסיס מסוים לפני שמתחילים בפרויקט?
  • מה תפקיד המורה? 
  • איך ממקדים? 
  • איך מעריכים פרויקט?

המאמר עוסק בשאלות אלו ומנסה להציג מודל לסביבת למידה המאפשרת יישום מעמיק של למידה פרויקטלית, תוך הקפדה על מחויבות לתכניות הלימודים.

 

יורם אורעד

המנהל הפדגוגי של שלובים, הרשת החברתית לאנשי חינוך של מכון מופ"ת