בשלובים: 2890 חברי רשת, 203.קבוצות

Facebook Exec: All Media Will Be Personalized in 3 to 5 Years

815 צפיות
  • ציבורי
מאת יענקל 12:56 @ 30-09-2010
www.readwriteweb.com

כתבה ב-ReadWriteWeb מביאה את התחזית של שריל סנדברג מ-Facebook. לפי סנדברג, אנשים אינם מעוניינים במידע המכוון לעולם כולו, אלא מידע שמשקף מה שהם רוצים לראות ולדעת. וכמגמה של Facebook, כמובן, היא לספק מידע כזה.

יש כאן המשך של דיון שהתחיל כבר עם תחילת ה-WWW - האם זמינות המידע של האינטרנט פותחת אותנו לדעות לא מוכרות לנו, או האם היא תביא לכך שאנחנו מסננים מידע כך שאנחנו נעשים חשופים רק לדעות שהן דומות לשלנו.

מרשל קירקפטריק, שכתב את הכתבה ב-RWW, מעיר:

There's something about a highly personalized stream that feels contrary to the public square feeling of a democracy.

Personalized recommendations have long been the holy grail of advertising and commerce, but learning, discourse and media have different goals in mind - don't they? In theory, media is about expanding our horizons more than maximizing conversion rate.

וזאת ללא ספק אחת השאלות החשובות שאיתם עלינו להתמודד - האם ההתפתחויות בטכנולוגיה, שעל פי רוב נובעות מהרצון לקדם את המסחר, יכולות להתאים לצרכים שלנו בחינוך.

יענקל

גאה להיות חבר של OLE של מכון מופ