בשלובים: 2874 חברי רשת, 203.קבוצות

Curiosity is banned at Westfield High

605 צפיות
  • ציבורי
מאת יענקל 22:05 @ 30-10-2010 תגובות (1)
www.washingtonpost.com

רצוי וחשוב לעודד מקוריות, וחשוב להסביר את הבעיתיות בהעתקה. עם זאת, אפשר להגזים, כפי שכנראה קרה בבית ספר באיזור וושינגטון הבירה. לקראת מבחן בהיסטוריה (דווקא לתלמידים מצטיינים) המורים פרסומו הנחיות מעניינות. ג'יי מתיוס, כתב החינוך של הוושינגטון פוסט מסביר:

Their No. 1 rule discouraged random outbreaks of curiosity:

"You are only allowed to use your OWN knowledge, your OWN class notes, class handouts, your OWN class homework, or The Earth and Its Peoples textbook to complete assignments and assessments UNLESS specifically informed otherwise by your instructor.''

That was not all. Students could not use anything they found on the Internet. They were not permitted even to discuss their assignments with friends, classmates, neighbors, parents, relatives or siblings.

מתיוס מתייחס לנקודה הדי מובנת מאליה שזאת איננה דרך הגיונית לעודד את החשיבה או את הלמידה. לעומת זאת, הוא איננה מסיק את המסקנה שנראית די מתבקשת - גם אם הדוגמה הזאת מוגזמת, היא משקפת את הדרך שבה בתי ספר תופסים מה זאת למידה.

תגובות

  • סוזן צעירי 22:22 @ 30-10-2010

    לא ניגשתי עדיין לקרוא את הכתבה אליה קישרת.  מה שמתואר למעלה יכל היה בקלות להיות חלק של תהליך אשר בסופו של דבר ממחיש את היתרונות\חסרונות של למידה שיתופית ומשאבים מרובים.

יענקל

גאה להיות חבר של OLE של מכון מופ