בשלובים: 2860 חברי רשת, 203.קבוצות

הקישורים של יורם אורעד

  • 167 צפיות
    • ציבורי

    שיתוף קבצים במסגרת דיון כיתתי מקוון

    מאת יורם אורעד 09:06 @ 10-08-2016

    קטגוריות: תקשוב

    digitalpedagogy.co - אפרת מעטוף מסקרת מספר פלטפורמות המאפשרות משלוח קבצים במסגרת דיון כיתתי מקוון: קבוצה בפייסבוק. קבוצה בווטסאפ. מוודל. Google Group. celly.  my air bridge .
  • 183 צפיות
    • ציבורי

    חיפוש ללא למידה

    מאת יורם אורעד 08:40 @ 04-08-2016

    קטגוריות: תקשוב

    interlearn.blogspot.co.il - ג'יי הורוויץ קובל על חוסר המיומנות של ילדים ובני נוער בחיפוש באינטרנט שייתן להם תוצאות רלוונטיות ואמינות. הוא דן בסקר שהציג לנבדקים צילומי מסך של תוצאות גוגל עבור מונח מסויים, והילדים ובני הנוער התבקשו להשיב אם מדובר בפרסומות, בתוצאות הרלוונטיות...
  • 142 צפיות
    • ציבורי

    קריאה ממסכי מחשב/טאבלטים – האם הפתרון ההבנייתי יעיל?

    מאת יורם אורעד 08:00 @ 28-07-2016
    portal.macam.ac.il - פורטל מס"ע מסקר מאמרון בלוג של עמי סלנט על מחקר של קארי ספנסר (Carrie Spencer)  שבחן העדפות קריאה של סטודנטים בקורס מקוון מלא. נמצא שכמעט כל הסטודנטים העדיפו להדפיס את חומרי הקורס ולקרוא אותם מנייר ולא ישירות ממסך המחשב. הסיבות -...
  • 216 צפיות
    • ציבורי

    למידה מבוססת עצמים ותופעות: סוג של פי. בי. אל?

    מאת יורם אורעד 12:38 @ 26-06-2016

    קטגוריות: למידה

    portal.macam.ac.il -   פורטל מס"ע מסקר את מאמרו של פרופ' חנן יניב העוסק בשאלות שמעוררת למידה פרויקטאלית: מה המטרה, התהליך או התוצר?  מה המטרה, הקנקן או התוכן? – עד כמה חשוב התוכן אל מול עיצובו? איך מונעים "חורים" בידע? איך דואגים שתרומת כל אחד...
  • 288 צפיות
    • ציבורי

    אז מה בין MOODLE ל-EDX?

    portal.macam.ac.il - פורטל מס"ע מסקר מאמרון בלוג של רותי סלומון על פלטפורמות המוּדֶל (Moodle) והאֶדֶקְס (edX) וההבדל ביניהן. למרות ששתיהן הן מערכות LMS (מערכות לניהול תהליכי למידה מקוונים) ומבוססות קוד פתוח הרי ש- Moodle משרת את האירגון ואילו-Open edX...
  • 207 צפיות
    • ציבורי

    20 טיפים לשילוב משחקים בכיתה

    מאת יורם אורעד 08:44 @ 23-06-2016

    קטגוריות: למידה

    www.edunow.org.il - אודי מלכה עוסק בהגדרת המישחוק ושימושו בחינוך ונותן טיפים רבים לשילוב משחקים בכיתה. המושג מישחוק מתייחס לשימוש באלמנטים משחקיים בהקשרים שאינם משחקיים, לצורך הגברת פעילות המשתמש וליצירת מחויבותו ומעורבותו למשימה. לדבריו, נראה כי בית הספר הוא...
  • 165 צפיות
    • ציבורי

    מתן תשובות איננה התשובה

    מאת יורם אורעד 08:07 @ 23-06-2016

    קטגוריות: טכנולוגיה, למידה, שפות

    interlearn.blogspot.co.il - ג'יי מתייחס לאפשרות שהתקנים טכנולוגיים המתרגמים משפה לשפה יחליפו את הצורך בהוראת שפות זרות בבית הספר.  הוא אומר שעל אף העובדה שהתקנים כאלה פותחים אפשרות של תקשורת, הרי שהן יוצרות תלות טכנולוגית. במקום לדעת מה אנחנו רוצים לומר ולמצוא את...
  • 154 צפיות
    • ציבורי

    גוגל ספייסס-מרחב לשיחות

    מאת יורם אורעד 14:30 @ 17-06-2016

    קטגוריות: למידה, סביבות למידה, תקשוב

    digitalpedagogy.co - אפרת מעטוף מדווחת על האתר Google spaces המאפשר יצירת מרחב שיחה שניתן להזמין אליו אנשים ולשתף במהירות ובקלות קישורים, סרטונים או תמונות. מתאים לשיח בתוך קבוצת למידה. לאחר יצירת קבוצת שיחה, ניתן להזמין אליה חברים מרשימות אנשי הקשר של המזמין.
  • 208 צפיות
    • ציבורי

    4 כלים לבדיקה מהירה ויעילה של מבחנים ועבודות

    www.edunow.org.il - קיים פער בין רצונם של רוב המורים לתהליכי עומק במתן משוב , למול מחסור חמור בזמן. המאמר, המבוסס על המאמר  'תנו זמן למשוב', שכתבו דגלאס פישר וננסי פריי, מציג ארבע דרכים  למתן משוב איכותי ואפקטיבי, תוך מודעות לחוסר הזמן של...
  • 162 צפיות
    • ציבורי

    WikiWand משדרגת את חווית הקריאה של הויקיפדיה והופכת אותה למודרנית

    מאת יורם אורעד 08:23 @ 09-06-2016

    קטגוריות: תקשוב

    amisalant.com - ויקיפדיה היא אחד מחמשת האתרים הפופולאריים בעולם ויש בה כבר יותר משלושים מיליון ערכים אך הממשק שלה עדיין ספרטני. עמי סלנט מדווח על תוסף כרום המשדרג את חוויית הקריאה בוויקיפדיה, שלדבריו הוא נהדר. מדובר על פלטפורמה המשדרגת את חוויית הקריאה...